נדל"ן נתניה

ראש עיריית נתניה קיבלה את פרס אשת השנה לנדל”ן – 2008 ע”י מכללת נתניה ומעריב קונגרסים

0
0

אשת הנדל”ן של השנה, הגב’ מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה מובילה את העיר בתבונה, ברגישות ובנחישות, תוך ניצול מכמניה הטבעיים של העיר, את מיקומה המרכזי על מפת מדינת ישראל ואת היותה אטרקציה תיירותית כעיר המועדפת על תושבי אירופה ומקומות אחרים
ראש עיריית נתניה קיבלה את פרס אשת השנה לנדל
ראש עיריית נתניה קיבלה את פרס אשת השנה לנדל”ן – 2008 ע”י מכללת נתניה ומעריב קונגרסים

בטקס חגיגי במעמד שר השיכון מר זאביק בוים, יו”ר ועדת כלכלה ח”כ משה כחלון ובכירי המשק הוענק לראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר אות “אשת השנה בנדל”ן” לשנת 2008. הפרס אותו מעניקים המכללה האקדמית נתניה ומעריב קונגרסים מוענק זו השנה הרביעית למי שהרים תרומה משמעותית לנדל”ן בישראל ומחולק יחד עם פרס איש השנה בבנקאות שהוענק השנה למר אלי יונס מנכ”ל בנק מזרחי-טפחות.

הגב’ פיירברג, הודתה על הפרס וציינה, כי; “נתניה, למרות המשבר הכלכלי העולמי תמשיך להתפתח וגם בימים אלה מביעים משקיעים אמון בעיר ובהנהגתה. אני בטוחה, כי תנופת הפיתוח בכלל והתיירות בפרט לא תיעצר השנה ולראיה המכרז אותו הוציא לאחרונה מנהל מקרקעי ישראל”.

להלן הנמקת ועדת הפרס לזכייתה של הגב’ מרים פיירברג-איכר באות – אשת השנה בנדל”ן;

“המכללה האקדמית נתניה, בשיתוף עם “מעריב קונגרסים”, “הקתדרה לנדל”ן” ע”ש אריאל לחמי ופרופ’ אהרון נמדר, עו”ד ושות’ – שמחים להכתיר את הגב’ מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה, כ-“אשת השנה לנדל”ן”. פרס זה, המוענק מדי שנה ב-“כנס נתניה לנדל”ן ובנקאות”, ניתן לגב’ פיירברג – איכר על הפיתוח הנדל”ני של העיר נתניה ושגשוגה הסביבתי.

אמרו חז”ל: “חן המקום על יושביו”, זכתה העיר נתניה ואת תושביה מייצגת ראש העיר הגב’ מרים פיירברג – איכר, שהעניקה לעיר הרבה חן והפכה אותה לאחת הערים המשגשגות במדינת ישראל.

העיר נתניה של היום מהווה סמל כיצד מחשבה מעמיקה ותכנון מחודש תורמים לשגשוג ולפריחה. העיר נתניה, עברה שדרוג ונוספו לה פינות חמד נקודות חן, והועלתה איכות החיים בה, גורמים שהביאו לפיתוח מואץ. תושבים חדשים ואיכותיים בנו ביתם בחלקיה המתפתחים של העיר נתניה, ונוצר שילוב של תושבים ותיקים וחדשים עם עולים אשר זה מקרוב באו. מה שהביא גם לשיפור המוסדות החינוכיים בעיר.

בצד שיפור איכות חיי התושבים, הוקמו מרכזי מסחר ובידור, ותעשיות שונות החל באלקטרוניקה והיי-טק ועבור למרכזי קניות ולחברות האנרגיה המובילות במדינת ישראל.

אשת הנדל”ן של השנה, ראש עיריית נתניה מובילה את העיר נתניה בתבונה, ברגישות ובנחישות, תוך ניצול מכמניה הטבעיים של העיר, את מיקומה המרכזי על מפת מדינת ישראל ואת היותה אטרקציה תיירותית כעיר המועדפת על תושבי אירופה, צרפת, אנגליה ומקומות אחרים – המוצאים בה את צרכיהם האינטלקטואליים והאחרים.

הטיילת, אזור התעשייה החדש וקריית השרון בה שוכנת המכללה האקדמית נתניה הפכו ליהלום שבכתר.

הגב’ מרים פיירברג- איכר אחראית גם להפיכתה של נתניה לעיר אקדמית , אשר בה שלוש מכללות; “המכללה האקדמית נתניה”, “מכללת וינגייט”, ומכללת “אורט” כאשר המכללה האקדמית נתניה שינתה את כל מזרח נתניה והפכה אותו לאזור אוניברסיטאי רב השפעה, שמתקיימים בה כנסים לאומיים ובינלאומיים, ופעילויות אקדמיות מגוונות. הקמת המכללה השפיעה על ערכי נכסי הנדל”ן שנבנו סביבה.

תחת שרביטה של הגב’ פיירברג – איכר ובסיועם של חברי מועצת העיר הפכה נתניה לעיר נעימה ומושכת.

על כל אלה ועל עוד מעשים רבים, אשר תקצר היריעה מלפרט אותם, מוענק לה התואר “אשת השנה בנדל”ן”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן