חדרה | פוליטיקה

נחמן שי, בעיר חדרה: הסברה טובה הינה צורך לאומי אסטרטגי

0
0

ההסברה שלנו השתפרה בצורה מאד מרשימה לאחרונה, אך יש צורך למסד אותה ולהעצים את כוחה, כי כיום חלקה בקביעה מי באמת ניצח הינו מכריע ויש לקביעה הזאת חשיבות עצומה ביצירה של כוח הרתעתי יעיל
נחמן שי, בעיר חדרה: הסברה טובה הינה צורך לאומי אסטרטגי
נחמן שי, בעיר חדרה: הסברה טובה הינה צורך לאומי אסטרטגי

עשרות פעילים ואורחים, פגשו ושמעו אתמול ( ב’) את תת אלוף במיל. נחמן שי (62), לשעבר איש תקשורת ישראלי, מפקד גלי צה”ל, דובר צה”ל, מנכ”ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, יועץ תקשורת, יו”ר חברת החדשות של ערוץ 2 ויו”ר רשות השידור לשעבר ומי שנודע כ”מרגיע הלאומי” במלחמת המפרץ הראשונה.

מבחינת מטה סניף “קדימה” החדרתי, קשה היה לחלום על פתיחה מוצלחת יותר למפגשי ה”פרלמנט הפתוח” בעיר חדרה. האורח – מרצה נחמן שי, אשר הצליח באופן מאד מרשים בפריימריז שקיימה לאחרונה תנועת “קדימה”, הצליח לרתק את הקהל, שהשתתף באופן פעיל בהערות קריאות ביניים ושאלות כיאה לפרלמנט, אם כי להבדיל אלפי הבדלות ההתנהגות הייתה נימוסית ביותר.

נחמן שי, הסביר את ההבדל שבין לחימה למלחמה כוללת, ואת הקושי העצום של צבא סדיר בבואו להכניע כוחות של טרור בלתי סדיר. מבצע “עופרת יצוקה”, לדבריו, יכול לקבל תפניות רבות, ועיקר הקושי יהיה להגדיר בסופו ניצחון ברור, כי אין קל מאשר לשגר רקטת קאסם אחת נוספת בסיומו.

“הטרוריסטים, יורים באקראי, ובעיקר על מטרות אזרחיות כאשר הציבור האזרחי משמש להם כ”מגן אנושי”, כמו כן, מסגדים בתי ספר ואף בתי חולים. צבא סדיר מטבעו אינו בנוי לסוג כזה של לחימה וסובל ממגבלות עצומות.

ההסברה שלנו השתפרה בצורה מאד מרשימה לאחרונה, אך יש צורך למסד אותה ולהעצים את כוחה, כי כיום חלקה בקביעה מי באמת ניצח הינו מכריע ויש לקביעה הזאת חשיבות עצומה ביצירה של כוח הרתעתי יעיל” – סיכם נחמן שי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן