גינה

הארגון לגננות ולנוף יקיים כנס בנושא תכנון ועיצוב הגן הקיבוצי

0
0

מנכ”ל הארגון לגננות ולנוף; הכנס, יעסוק בשילוב נכון בין הנוי הציבורי בקיבוצים, גינות פרחים “פרטיות” הצמודות לבתים יחד עם דרישות ומגבלות הבניה והפיתוח ◄ הכנס ביום חמישי, 1 בינואר 2009 ויעסוק בהשפעת שינוי אורחות החיים והבנייה על גן הנוי בקיבוץ
הארגון לגננות ולנוף יקיים כנס בנושא תכנון ועיצוב הגן הקיבוצי
הארגון לגננות ולנוף יקיים כנס בנושא תכנון ועיצוב הגן הקיבוצי

אתגרים רבים עומדים בפני המתכנן ואדריכל הנוף בישוב הקיבוצי: התמודדות עם השינויים באורחות החיים והשפעתם על אופיו של הגן הקיבוצי, צירי תנועה וחנייה, אופי השכונה ומקומם של מבני הציבור, האם יש חשיבות לשימור אופיים וייחודם של הגן והישוב? מה הם הדרכים לביצוע והובלת התהליך?

הארגון לגננות בשיתוף עם מפעם השרון – פתח תקווה ושרות ההדרכה של משרד החקלאות יקיים כנס שיוקדש לגינון הקיבוצי בעידן של שינויים. הכנס יערך ביום חמישי, 1 בינואר 2009 ב-נאות אפעל וישתתפו בו רכזי הנוי בקיבוצים, מתכננים, אדריכלי נוף, נציגי רשויות תכנון והמועצות האזוריות ואנשי מינהל התכנון במשרד הפנים.

בכנס תישא דברים יעל שאלתיאלי מנכ”ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

בכנס, יוצגו מקרי בוחן של תכנון הגינון הציבורי בשכונות חדשות שהוקמו ב-קיבוצים, מקום הגנן בתהליך התכנון ועוד.

את ינחה הכנס האגרונום ישראל גלון ממשרד החקלאות.

בכנס, יעלו שאלות נוספות: האם עיצוב הבתים והנוף ב-קיבוץ צריך להיות אחיד או מגוון, האם להעדיף השארת מקסימום שטחים פתוחים בקיבוץ או להגדיל השטחים לשימוש פרטי, איזה סוג צמחיה מתאימה לקיבוץ, האם להקצות חניות בקרבת הבתים או בחניות מסודרות רחוקות ועוד.

לדברי חזי מולא, מנכ”ל הארגון לגננות ולנוף; “הכנס, יעסוק בשילוב נכון בין הנוי הציבורי בקיבוצים, גינות פרחים “פרטיות” הצמודות לבתים יחד עם דרישות ומגבלות הבניה והפיתוח.

הגינון הקיבוצי הוא נכס מקומי אך גם לאומי ולכן, חשוב לשמור עליו במיוחד בתקופה רבת שינויים שאנו נמצאים בעיצומה”.

במסגרת הארגון לגננות ולנוף פועל “פורום המגזר הכפרי” המאגד את העוסקים בענף הנוי בהתיישבות. הכנס הוא יוזמה של חברי הפורום.

פרטים והרשמה באתר הארגון לגננות ולנוף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן