בעולם

עירק: הנשיא בוש רצה להפתיע והופתע ממתקפת נעליים שהושלכו לעברו

0
0

הנשיא בוש הספיק לחמוק מן הנעליים, שהושלכו לעברו במהלך מסיבת העיתונאים עם נשיא עיראק – וכעבור רגע קט, הרגיע הנשיא בוש את הקהל כשסימן בידו שהכול תחת שליטה ואף ידע לומר, “זה לא הפריע לי, אבל להערכתי מדובר בנעל במידה 44…”.
עירק: הנשיא בוש רצה להפתיע והופתע ממתקפת נעליים שהושלכו לעברו
עירק: הנשיא בוש רצה להפתיע והופתע ממתקפת נעליים שהושלכו לעברו

רגע לפני סיום הקריירה שלו כנשיא ארה”ב, חווה אתמול ג’ורג’ בוש שהגיע במפתיע לבגדד במסגרת ביקור פרידה בעירק, חוויה שלא יישכח לעולם. במהלך מסיבת עיתונאים אתמול בבירת עירק, בגדד, עם ראש הממשלה העירקי נורי אל-מאלוק, אמר לו אחד העיתונאים מרשת הטלוויזיה Baghdadia (בגדדיה); “נשק את הכלב שלך”, ומיד זה הפתיע כשהשליך לעברו זו אחר זו מנעליו כאקט של זלזול, כשהאחת נזרקה במרחק של קטן מהנשיא בוש, והשנייה, חלפה מעל ראשו ממש.

מילא שאנשי הביטחון העיראקיים, מפשלים, ככה, אבל שסוכני השירות החשאי של ארצות הברית שהתלוו לנשיא, התעוררו רק אחרי שהנשיא בוש, הוכיח אינסטינקטיביות ראויה לשמה ממש – הסתערו אנשי הביטחון יחד המקומיים על העיתונאי, וגררו אותו כשהוא צורח ונאנק מכאבים בשל האחיזה והלפיתה העזה בגופו.

כעבור זמן קצר, הרגיע הנשיא בוש את הקהל כשסימן בידו שהכול תחת שליטה ואף ידע לומר; ” זה לא הפריע לי, לא הרגשתי מאוים… מדובר במחאה פוליטית… אז מה אם הבחור זרק לעברי את הנעליים?” הוא אמר.

הנשיא בוש, המשיך; “אבל להערכתי, מדובר בנעל במידה 44…” – סיכם הנשיא בחיוך משועשע את האירוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן