פלילים

נתניה: נעצר אביב אבוטבול, שנמצא במעצר בית בחשד להחזקת נשק

0
0

בפשיטה של שוטרים על ביתו נמצאו בדירתו אקדח ומשתיק קול ◄ בראשית השבוע נרצח בעיר נתניה בן משפחתו, נתי אוחיון, גיסם של אסי ופרנסואה אבוטבול ◄ אביב כבר שוהה במעצר בית עד תום ההליכים בחשד להחזקת 2 אקדחים ורימון שנתפסו אצלו לפני כחודשיים
נתניה: נעצר אביב אבוטבול, שנמצא במעצר בית בחשד להחזקת נשק
נתניה: נעצר אביב אבוטבול, שנמצא במעצר בית בחשד להחזקת נשק

המשטרה באמצעות אנשי היאחב”ל עצרה אמש (רביעי) את אביב אבוטבול, בנו של צ’רלי אבוטבול ממשפחת הפשע הידועה בעיר נתניה שבחודש ספטמבר 2008, נפצע אנושות בניסיון חיסולו במסעדת “אופסייד” באזור התעשייה הישן בנתניה. ההחלטה לעצור את אביב, נפלה במקום בהמלך החיפוש בביתו כאשר השוטרים, מצאו אקדח מאולתר עם כדור בקנה ומשתיק קול.

אביב אבוטבול, בן 24, יובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר פתח תקווה. יצוין, כי אבוטבול, כבר למעשה שוהה במעצר בית עד תום ההליכים זאת בחשד להחזקת שני אקדחים ורימון אשר נתפסו אצלו לפני כחודשיים. התביעה לא הצליחה להפריך או לאשר מי נגע בכלי נשק שנמצאו ליד ביתו של אביב אבוטבול בשכ’ קריית השרון – לפחות לא מבחינת ה-די.אן.איי.

בתקופת מעצרו, ינסו חוקרי היאחב”ל, לדעת למי היה מכוון הכדור שבאקדח אשר נמצא ברשותו. במשטרה לא מוצאים מכלל אפשרות, כי הרקע למעשה, הוא בעקבות חיסולו ברחוב ז’ילבר בעיר לפני שלושה ימים של נתי אוחיון בן ה-27, שהיה מוכר כחבר בארגון הפשיעה של משפחת אבוטבול וכן נשוי כחודש לשירלי בתו של פליקס אבוטבול ז”ל, אשר נרצח לפני מספר שנים בעיר פראג.

פליקס הוא אחיו של צ’רלי אבוטבול ואביהם של פרנסואה ואסי אבוטבול.

אביב אבוטבול, הוא אחיו של פרנסואה אבוטבול, הנאשם ברצח הנער רענן לוי ז”ל. צ’רלי אבוטבול הוא דודם של אסי ופרנסואה. לפני כשמונה ימים, נעצר בנו אביב בחשד, כי תקף שוטרים אשר רשמו לו דו”ח בגין אי חגירת חגורת בטיחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן