אופנה

רשת האופנה H&M מגיעה לישראל

0
0

חברת מאץ’ ריטייל בע”מ קיבלה את הזיכיון לפתיחת חנויות של רשת האופנה העולמית H&M בישראל; החנות הראשונה תפתח ב- 2010 ◄אנדרו חורש, יו”ר מאץ’ ריטייל; אנו מלאי גאווה וחשים שזוהי זכות גדולה שחברה מובילה כמו H&M בחרה בנו כזכיין שלה בישראל
רשת האופנה H&M מגיעה לישראל
רשת האופנה H&M מגיעה לישראל

H&M Hennes & Mauritz AB, הרשת העולמית לאופנה ומוצרי צריכה, חתמה על הסכם זכיינות עם מאץ’ ריטייל בע”מ (Match Retail LTD.) לפתיחת חנויות בישראל. החנות הראשונה של H&M בישראל תיפתח במהלך 2010.

“מזה תקופה ארוכה השוק הישראלי, מחזר ומביע עניין רב ב- H&M ואנו מאמינים כי הקונספט העסקי שלנו יתאם לשוק הישראלי. באמצעות שיתוף הפעולה האמור, אנו בטוחים שנהנה מהניסיון העסקי בכלל ומהניסיון הרב בניהול עסקי זכיינות בישראל בפרט, שיש ברשות שותפינו החדשים”, אומר מנכ”ל H&M העולמית, רולף אריקסן.

לדברי אנדרו חורש, יו”ר מאץ’ ריטייל; “אנו מלאי גאווה וחשים שזוהי זכות גדולה שחברה מובילה כמו H&M בחרה בנו כזכיין שלה בישראל. אנחנו מחויבים להעניק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחיר הטוב ביותר. עם המיגוון המלא של מוצריה המלהיבים, אנו מצפים להפוך את H&M לשחקן מרכזי בשוק האופנה הישראלי”.

מאץ’ ריטייל היא חברה פרטית שנוסדה על ידי משפחת חורש לצורך הבלעדי של פיתוח וניהול H&M ב-ישראל. למשפחת חורש, יש מספר עסקים בישראל, ביניהם; “יוניון מוטורס” ו-“לקס מוטורס”, היבואניות הבלעדיות של “טויוטה” ו”לקסוס” בישראל.

H&M הוקמה ב-שבדיה בשנת 1947. החברה נקראה תחילה Hennes (“שלה” בשפה שבדית) ומשנת 1968 עם רכישת רשת האופנה לגברים Mauritz הפכה לשמה כפי שהוא היום; Hennes & Mauritz.

לחברה 1,700 חנויות ב- 33 מדינות ברחבי העולם עם מחזור מכירות שנתי של כ- 11.5 מיליארד דולר. שווי השוק של H&M שנסחרת בבורסה בעיר שטוקהולם מוערך ב- 31 מיליארד דולר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן