חדשות בריאות לב וכלי דם עיצוב גרפי | מיתוג

לוגו שעיצב דני גולדברג ל’שחל טלרפואה’ זכה בתחרות היוקרתית Wolda

דפי ויטלה-בן בסט, סמנכ"ל השיווק בשחל טלרפואה: זה תמיד משמח לקבל הכרה בינלאומית, הזכייה של הלוגו מוכיחה שהצלחנו לייצר אייקון בעל משמעות בינלאומית רחבה. אנחנו גאים בזכייה ומודים לדני גולדברג על עיצוב הלוגו המבטא את ליבת הפעילות של שחל.
0
0

בתחרות העיצוב הבינלאומית היוקרתית Wolda, לסימני מסחר, הנערכת מדי שנה בהשתתפות אלפי מעצבים מכל רחבי העולם, זכה לוגו שעיצב דני גולדברג (Danny Goldberg Design) עבור שחל טלרפואה.

הבחירה בלוגו של שחל נעשתה על ידי צוות השיפוט של התחרות, המורכב ממעצבים, מנהלי שיווק ואנשי ציבור מרחבי העולם, בזכות החדשנות והחיבור המפתיע, ובהעברת המסר של הלב, איכות חיים והלבלוב לאלפי לקוחות בארץ ובעולם.

הלוגו של שחל נבחר בקטגוריית Best Award. הלוגו הזוכה מורכב משני הסימנים המיתיים, ה-לב ו-עץ החיים, ועוצב עבור שחל כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנערך בחברת שחל בשנת 1996, אשר כללה בין היתר עיצוב שפה וזהות חדשים לחברה. תחרות העיצוב Wolda, נערכת מדי שנה במטרה לעודד מצוינות בתחום העיצוב הגרפי ולעקוב אחר מגמות עיצוב גלובליות.

לוגו שעיצב דני גולדברג עבור שחל טלרפואה זכה בתחרות היוקרתית Wolda

המעצב דני גולדברג מתמחה בעיצוב תדמית, מיתוג ועיצוב ספרים ללקוחות שונים בארץ ובעולם. דני גולדברג דיזיין אחראים על עיצוב התדמית ומיתוגה של שחל, ועובדים בימים אלו על מיתוג החברה הבינלאומית.

דני גולדברג זכה בפרסים בינלאומיים רבים, ועבודותיו התפרסמו בספרים וכתבי עת רבים בעולם.

דפי ויטלה – בן בסט, סמנכ”ל השיווק ב”שחל טלרפואה” אמרה היום; “זה תמיד משמח לקבל הכרה בינלאומית, הזכייה של הלוגו מוכיחה שהצלחנו לייצר אייקון בעל משמעות בינלאומית רחבה.

אנחנו גאים בזכייה ומודים לדני גולדברג על עיצוב הלוגו המבטא את ליבת הפעילות של שחל”

על חברת שחל טלרפואה

חברת שחל הוקמה בשנת 1987 על ידי יורם אלראי ואלון שליו, כחברת טלרפואה, המנהלת עבור מנוייה רשומה רפואית אישית, ממוחשבת המתעדכנת באופן שוטף.

החברה מפעילה מוקד רפואי למענה מיידי של 24 שעות ביממה הקולט שידור נתונים רפואיים באמצעות הטלפון ומאפשר נקיטת פעולות מיידיות יעילות בהתאם לנהלים הרפואיים.

לאחר אבחון קליני (אנמנזה) וניתוח הנתונים המועברים למוקד באמצעות מכשירים רפואיים שבבית הלקוח, מנחה הצוות הרפואי את המנוי.

במקרה וצוות המוקד הרפואי מגיע למסקנה שיש צורך בהזנקת ניידת שחל לטיפול נמרץ, עובר המידע הרפואי הנדרש לצוות שבניידת.

הצוות הרפואי המטפל מצויד בנתונים רפואיים כמו: לחץ דם, אק”ג, היסטוריה רפואית ואירועים קודמים.

מידע זה מאפשר טיפול מהיר ויעיל ביותר. המידע הרפואי הרלוונטי מלווה את המנוי בעת הפינוי וההעברה לבית החולים, מבטיח את קיצור משך האבחון ומהירות הקליטה והטיפול.

המוקד הרפואי וניידות שחל לטיפול נמרץ מאוישים בצוותים מקצועיים ומנוסים, אשר הוכשרו במוסדות הרפואה בישראל ועברו השתלמויות טלרפואה מיוחדות בשחל.

ממחקר שנערך לאחרונה, עלה, כי מעקב הטלרפואה של שחל, מגדיל משמעותית את סיכויי ההישרדות לאחר התקף לב.

אחוזי התמותה, בתום שנה של אנשים שעברו אירוע לב ושוחררו לבתיהם צומצמו מ- 9.7% בקרב כלל האוכלוסייה ל- 4.4% בקרב מנויי שחל.

המחקר התבסס על השוואת נתונים בין מנויי שחל שחוו התקף לב לבין חולים שנכללו בסקר של האיגוד הקרדיולוגי הישראלי, ה- Acute Coronary Syndrome Israel Survey) ACSIS) במהלך השנה הראשונה לאחר ההתקף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן