מולטימדיה | Multimedia

אפסון ישראל משיקה דגמי מקרני וידאו אולטרה-ניידים המצוידים בחיבור רשת WiFi

0
0

המקרנים החדשים תומכים בריבוי מקרנים באמצעות הרשת האלחוטית: תכונה המאפשרת חיבור של עד ארבעה מקרנים למחשב אחד ויצירת תצוגת מסך רחב גדול, ללא כבלים מיותרים ◄ המקרנים לאידיאליים הן עבור שימושים משרדיים והן עבור צפייה בסרטים בבית
אפסון ישראל משיקה דגמי מקרני וידאו אולטרה-ניידים המצוידים בחיבור רשת WiFi
אפסון ישראל משיקה דגמי מקרני וידאו אולטרה-ניידים המצוידים בחיבור רשת WiFi

אפסון ישראל משיקה לראשונה בארץ שני דגמי מקרני וידאו אולטרה-ניידים חדשים, המצוידים בחיבור רשת WiFi. הדגמים החדשים מצוידים כוללים משדר USB זעיר, המתאים לכל מחשב. מרגע הכנסתו לחריץ ה- USB, הוא מזהה אוטומטית את המחשב ו’מקנפג’ אותו לשימוש עם המקרן תוך שניות.

המקרנים החדשים תומכים בריבוי מקרנים באמצעות הרשת האלחוטית: תכונה המאפשרת חיבור של עד ארבעה מקרנים למחשב אחד ויצירת תצוגת מסך רחב גדול, ללא כבלים מיותרים. המקרנים אף מצטיינים בגודלם הזעיר (202X284X65 מ”מ), ובמשקל קל של 1.8 ק”ג בלבד.

נוסף לחיבור האלחוטי, ניתן לחבר את המקרנים למחשבים אישיים וארגוניים גם בחיבור USB – “התקן והקרן” (Plug-and-Project), באמצעות כבל USB רגיל. בנוסף, מותקנת במקרנים מערכת כיול אוטומטי, המפצה על משטח עקום או לא ישר, ומוודא שהתמונה המוקרנת תהיה תמיד מאוזנת.

למקרנים החדשים יחס ניגודיות גבוה של 2000:1 ורמת בהירות של ANSI lm 3000. רמת הרזולוציה הגבוהה (1280X800) ואורך חיי המנורה הארוכים (4,000 שעות), הופכים את המקרנים לאידיאליים הן עבור שימושים משרדיים והן עבור צפייה ב-סרטים בבית.

המקרנים החדשים צפויים להגיע ארצה בחודש הקרוב ומחירם יעמוד על 11,100 – 13,400 ש”ח בארץ, עם שלוש שנות אחריות של אפסון.

המקרנים של אפסון אידיאליים הן עבור שימושים משרדיים והן עבור צפיית סרטים בבית

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן