סילבסטר

חברת הקוסמטיקה לנקסטר מציגה מראה סילבסטר 2009

0
0

אבי שחם מנהל ההדרכה ב-LANCASTER מעניק מס’ טיפים לקבלת המראה: מומלץ לבחור מייק אפ נוזלי העשיר במרכיבי לחות עשירים המתמזגים עם העור ♥ מומלץ לבחור סומק המורכב משילוב של מספר גוונים ♥ איפור ב-5 גוונים עשוי להיראות מהודר, אך כלל לא קשה להפיקו
חברת הקוסמטיקה לנקסטר מציגה מראה סילבסטר 2009
חברת לנקסטר מציגה מראה סילבסטר 2009

הספירה לאחור החלה, זה יכול להיות הערב שלך. את נכנסת. כל העיניים נעוצות בך. שהשנה החדשה תחכה עוד קצת… עד שהעיניים יוסרו ממך. את נכנסת, נשית, חושנית, עם שפתיים רכות בגוון חושני ועיניים חזקות. ריסי פחם מודגשים במסקרה שחורה, עין מעושנת כחולה בשילוב זהרורי כסף סביב לעיניים, רואה יותר מה שחושבים שאת רואה. נגיעות ברונזה מבריקות על הלחיים גורמות והשפתיים… תמימות, עדינות, חושניות בעלות גוון ורדרד בוהק, מחכות לנשיקת חצות.

חברת הקוסמטיקה “לנקסטר – Lancaster” היוקרתית, המוצבת בעולם הקוסמטיקה כחברה הדוגלת בחדשנות, מציגה כעת מראה נוצץ המורכב מגווני פסטל המשווים מראה מסיבתי כסמל להתחלה החדשה. קולקציית האיפור מועשרת בצבע ברונזה עמוק ואלגנטי עם נגיעות של חומים התורם ליצירת מראה חי ושופע שידגיש את תווי הפנים ב”מסיבות הסילבסטר”.

השפתיים משוחות בשפתון בצבע סגול עז, עצמות הלחיים בגוון ורוד עוצמתי וקו הריס התחתון בצבע סגול.

ערב הסילבסטר (Silvester) הוא הזדמנות לצאת לבלות ולחגוג, אבי שחם, מדריך ראשי של חברת לנקסטר מגיש טיפים להגעת מראה צח וזוהר אשר יאפשר לך להגיע למראה תמים ואופטימי בצבעים בהירים וזוהרים, על רקע בסיס מייק אפ עדין וטאצ´ ורוד מנצנץ בשפתיים – כסימן למתיקותה של השנה האזרחית החדשה.

כיצד גם את תגיעי למראה?

אבי שחם, מנהל ההדרכה של חברת הקוסמטיקה לנקסטר – LANCASTER מעניק מספר טיפים לקבלת המראה המושלם:

♥ מייק אפ:

מומלץ לבחור מייק אפ נוזלי העשיר במרכיבי לחות עשירים המתמזגים עם העור, רצוי להשתמש במייק אפ המחובר בקצהו למברשת, המקלה על המריחה: BRUSH SPF 12 EASY FACE BRONZER.

מוצר כייפי ומהנה, המעניק מראה אחיד לעור, בעל גוון בריא וחושני בכל עונות השנה. כמות מדודה למריחה בלחיצה אחת. עור הופך להיות חיוני ובריא הודות לשילוב של ויטמינים ומים וולקנים (העשירים במינרלים טהורים) ללחות עשירה, לאנרגיה ורעננות.

להשלים את מריחת איפור הבסיס במוצר – MATT & SHINE SUN POWDER SPF 8. מוצר המכיל 2 סוגי פודרות שיזוף במוצר אחד, למראה עור אחיד. בעלת 2 פעולות: למראה מאט ולמראה מבריק. העור זוהר בזכות פיגמנטים חדשניים מפנינה, המעניקים לעור אפקט בריא וקורן.

מוצר מרכזי בקולקציה – SUNLIGHT PALETTE בגוון sunny. פודרה איכותית במרקם קטיפתי העשויה חלקיקי פנינה בוהקים למראה זוהר ומסתורי.

מומלץ לבחור סומק המורכב משילוב של מספר גוונים (פלטה), שמעניק מראה הרמוני ועשיר ללא מאמץ מיוחד. יש לבחור מהפלטה גוונים בהירים ולמרוח על עצם הלחי ואת הגוונים הכהים מתחת לעצם הלחי ולטשטש. פעולה זו תדגיש את מבנה הפנים.

באמצעות מברשת גדולה, ניתן להניח על כל אזור הפנים גם לאחר האיפור, או להשתמש במוצר כצללית לעיניים, כסומק ועל השפתיים. ניתן למרוח אבקה על קצות הריסים, על קו המחשוף.

ShimmerLlipGloss – ליפ גלוס מבריק ושקוף שיעשה את העבודה

ה”משחק” בצבעים, כדי להפיק איפור מרשים וצבעוני יותר או פסטלי ורומנטי יותר. האפשרות הראשונה היא להשתמש באחד בגוונים לאיפור העפעפיים ולתיחום העין גם יחד.

האפשרות השנייה, שימוש בשתי צלליות מבין החמשה גוונים, בבהירה ובכהה, באורח המקובל – הבהירה מאירה את עצם הגבה, ואילו הכהה מדגישה את העפעפיים התחתונים, או בצורה היותר מתוחכמת, כשהצללית הנוצצת שבכולן נמשחת בזווית הפנימית של העין. לחלופין, אפשר למשוח את הנוצצת מעל הבהירה.

איפור בחמשה גוונים עשוי להיראות מהודר, אך כלל לא קשה להפיקו.

מניחים את הצללית הכהה על העפעפיים התחתונים עד לקפל העפעפיים, או גם בקפל ומעט מעליו (כל מתאפרת בהתאם לתווי פניה);

מפזרים בקלילות את הנוצצת על עצם הגבה, ובמקום לטשטש את שתיהן, מושחים ביניהן את הצללית הבהירה. אותה צללית תימשח כתוחם מתחת לריסים התחתונים.

♥ שפתיים:

ניתן למרוח את אותה צללית שמרחנו על העפעף על השפתיים ומעליה להדגיש את השפתיים עם ליפ גלוס שקוף וזוהר: 15 SHIMMER LIP GLOSS SPF: ורדרד חום או חום נחושת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן