גיוס נעים

חוף הכרמל: ממוצע הגיוס לצה”ל עומד על שיעור של 82.3% אחוזים

0
0

כך עולה מדווח של חיל החינוך והנוער בצה”ל ◄ כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; אנו מחנכים לערכים, להתנדבות ולאהבת מולדת באמצעות סינרגיה טבעית של החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. יש להתחיל בערכים אלו עוד מהגן
חוף הכרמל: ממוצע הגיוס לצה
חוף הכרמל: ממוצע הגיוס לצה”ל עומד על שיעור של 82.3% אחוזים

המועצה האזורית חוף הכרמל, החליטה להקים ועדת היגוי אשר תבחן את נתוני הגיוס בחוף הכרמל ותעודד 100% גיוס לצה”ל. בישיבת צוות היגוי לגיוס לצה”ל, חשף חיל החינוך והנוער את נתוני ההתגייסות של ישובי חוף הכרמל, ממנו עולה, כי הינו גבוה בהרבה מהממוצע הארצי, שיעור הגיוס של הבנים- 84.3% לעומת שיעור גיוס בקרב נשים 80%.

בבחינת ה”מיצוי ללחימה”, בישובי חוף הכרמל, גבוהה בהרבה מהממוצע הארצי, 60% מהמתגייסים מתגייסים ל-יחידות קרביות כאשר בקרב הנשים, 80% מתגייסות למקצועות איכותיים. בבחינת “פותחי קורס קצינים”, עולה, כי 11% מהמתגייסים “פותחי קורס קצינים” ו- 8% מהמתגייסות “פותחות קורס קצינות”.

עוד עולה, מן הממצאים, כי אחוזי הגיוס הם גבוהים ביחס לרשויות אחרות, אחוזי “מיצוי ללחימה” בקרב הגברים גבוהה ביחס לרשויות אחרות. וכי היציאה לקורסי קצינים אצל גברים ונשים גביה מהממוצע הארצי.

בישובי חוף הכרמל, ישנם 1,800 בני נוער אשר עוברים סדנאות לקראת שירות בבתי הספר ומחוץ להם באמצעות מחלקת הנוער, גדנ”ע, טיול בעקבות לוחמים ועוד.

יחידות קרביות” בקרב הנשים בחוף הכרמל, 80% מתגייסות למקצועות איכותיים

לאחרונה, קיבל “בית הספר המשותף חוף הכרמל” תעודה משרת החינוך על רמת גיוס גבוהה ליחידות קרביות.

לאחר הדיון החליט הצוות לבצע בדיקה יסודית של “הלא מתגייסים”, על איזה רקעים ואופן הטיפול.

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, הגיב על הממצאים; “אנו מחנכים לערכים, להתנדבות ולאהבת מולדת באמצעות סינרגיה טבעית של החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. יש להתחיל בערכים אלו עוד מהגן ועל צוות ההיגוי למצוא מנגנון מהיר ורגיש שידליק אצלנו נורה אדומה כדי שנוכל לאתר אותם ולהתמקד בהם”.

רס”ן עציון אמרוסי, מפקד “נוער וקהילה צפון”, אמר; “יש עלייה בנתוני הגיוס בחוף הכרמל, כי החינוך החברתי בביה”ס הוא חזק, לכן אין מה לבצע בו טיפול ממוקד אלה דווקא במקומות שיותר חלשים ובמעט האחוזים שיש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן