מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה, טלנובלה “לגעת באושר” בכיכובם של: לותר מתאוס וראובן עטר

0
0

מאמן מכבי נתניה, לותר מתאוס, מתרץ: היינו עצבניים ונתנו לבית”ר ירושלים לשלוט במשחק ◄ נתניה, פרסמה הודעה בעניין בני הזוג בלדב. המועדון מחזק את ידיהם ובטוח, כי חפותם תצא לאור ◄ יאמר לשחקנים: אל תורידו את הראש ◄ בן דיין סובל ממתיחה
מכבי נתניה, טלנובלה
מכבי נתניה, טלנובלה “לגעת באושר” בכיכובם של: לותר מתאוס וראובן עטר

כמו כל טלנובלה (Telenovela) סדרת דרמה טלוויזיונית משובחת על בסיס יומי ולפעמים בסיס שבועי) או כמו “בית האח הגדול”, המעברים הקיצוניים בין אושר עילאי לייאוש מוחלט היושב על הספסל, במקרה זה, שלובים כחלק בלתי נפרד מהווי מועדון מכבי נתניה. רגע אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר, על מכבי חיפה בקרית אליעזר, התייצבה נתניה הצהובה למשחק מול הדאבליסטית בית”ר ירושלים, כאשר היה ברור שיהיה קשה לנתנייתים, אך עם קהל ביתי תומך ומעודד ב”מגרש/ אצטדיון” כך קוראים לזה או בקיצור; “הקופסא”, אפשרי לכבוש את המקום הראשון של ליגת העל ולהזכיר ולהחיות ימים נשכחים של מוטלה שפיגלר; “נתניה ועוד חמש עשרה”, העונה מדובר ב-11 קבוצות כשלושת היריבות העיקריות שלך (מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית”ר ירושלים) נראות רע ואו מגמגמות.

הפתיחה, הראתה, כי בית”ר ירושלים, היא הקבוצה העדיפה, אך כל זה ממש לא הזיז למאמן לותר מתיאוס, שישב על הספסל, תקוע כשבערך כל רבע שעה הוא פולט לכיוון המגרש משפט בשפה לא ברורה ולא נשמעת.

מתברר באותן דקות ש”שיטת משחק בלי שיטה” כש”היא מצליחה לא מחליפים”. עובדה זו, לבשה צורה והוכחה ואף נרשמה על לוח התוצאות בדקה ה-36, כאשר ב”הברקה – עקיצה” בודדת של איתי שכטר, שעשה פוזה שהינה, הינה הוא מכין בעיטה לשער בסיבוב, הופיע דוד אמסלם והכשיל אותו.

האסטרולוג יאיר טריבלסקי

כמובן שאחרי ההחמצה הגדולה של בעיטת ה-11, בדקה ה-90 במצב 2:2 כזכור מול בני יהודה, בה החטיא הכדור של שכטר את הרשת. נדרש עמיתו רביד גזל להתייצב אל מול הנקודה הלבנה. זה בעט בעוצמה למשקוף ופנימה והעלה את נתניה ליתרון בפנדל 0:1. ביציעים היה נדמה שהחלום האליפות מתגשם כבר במחזור העשירי…

אפילו המאמן ראובן עטר, מהדמויות היותר נערצות בנתניה, אחרי 6 עונות, נראה אומלל באותן דקות. לא רק בגלל שער החובה אלא גם בשל מאבק היוקרה הנלווה למשחק. הרצון שלו להוכיח לבוס לשעבר דניאל יאמר, יותר מאשר לשדר לבוס העכשווי ארקדי גאיידמק שאולי “העסקים צולעים” אבל בכדורגל אצל בית”ר ירושלים “הכל בסדר”.

האסטרולוג יאיר טריבלסקי, אומר, כי “מבט מהיר על מפת הלידה של האיש, של ראובן עטר בן מזל גדי, מראה שהמילה לחץ רק מצחיקה אותו. האיש הזה, הרי לחוץ מגיל אפס, כך שלא רק שאין פה חידוש – עטר, אלוף בלהתמודד עם לחצים, ונדמה אפילו שדווקא שם הוא במיטבו. לאן שרק תפנה – לחץ הוא שם המשחק… אז… אל תלמדו את האיש על לחץ: הוא שוחה בו כבר מילדותו.

עטר הוא קודם כל בן מזל גדי: שאפתן, אמביציוזי, ובעיקר סבלן. הוא לומד ולומד מהר שהחיפזון הוא מהשטן ומי שסבלן יותר – מגיע רחוק יותר, כמו גדי אמיתי. בנוסף, כוכב מרס הקשור לדרייב ולאמביציה נמצא אצל עטר במזל עקרב, מה שאומר שכוח סבל, יכולת הישרדות ובעיקר עקשנות ואמונה בדרך – יש לו בשפע. כל מה שנשאר לו זה לתרגם אותם למעשים…”.

ואכן עטר תרגם אותם לשפת השערים, כאשר הורה על מספר הוראות טקטיות הצליח המאמן, עם חניכיו להפוך את הקערה על פיה כאשר בדקה ה-53 סוף סוף עם שער בכורה העונה עמית בן שושן השווה את התוצאה ל-1:1 ותוך שתי דקות בן-שושן רשם גם בישול לעמיתו ברק יצחקי, בתוצאה 1:2 לזכות בית”ר.

כמו בכל סרט טורקי, גם יכולת מופלאה (של השוער שטראובר, עצר פנדל), לא הספיקה והיה מי שכבר אמר “הצרות באות בצרורות”.

הבוס דניאל יאמר

עוד גיבור טרגי בטלנובלה הלא הוא המאמן לותר מתאוס אשר הגיב לאחר המשחק: “היינו יותר מדי עצבניים (למה, מה קרה?) במשחק ומול קבוצה טובה כמו בית”ר זה מה שקורה, לא שיחקנו טוב גם בחלק מהמשחקים שניצחנו ואי אפשר לסמוך רק על המזל, לא עשינו את מה שצריך כדי לנצח אז היה לנו “בלק אאוט” בין הדקות ה-50-55 בהן “נתנו” לבית”ר ירושלים שני שערים מאוד קלים ולאחר מכן, עוד הרבה הזדמנויות.

אני שמח בשביל הליגה שעכשיו אולי תהיה עונה מעניינת עם 4-5 קבוצות בצמרת ואני שמח לחלוק את המקום הראשון עם מכבי חיפה. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק מול קריית שמונה ואני מאמין שבינואר נצטרך לעשות כמה שינויים בסגל, כדי להמשיך להיות במקום שאנו נמצאים בו”.

גם הבעלים דניאל יאמר, הצטרף לסוף העצוב של המשחק, נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ואמר לשחקנים; “לא שיחקנו טוב מהתחלה והגיע לבית”ר י-ם לנצח, אבל אל תורידו את הראש ותמשיכו לעבוד ולהתכונן למשחק מול קריית שמונה בשבת הקרובה”.

אל המכות שניחתו על נתניה כבר בפתיחה ולפניה, כאשר הנהלת מכבי נתניה פרסמה הודעה שלא בדיוק חיממה את הלב וכנראה השפיעה כך או אחרת על סגל השחקנים, בזו הלשון; “קובי בלדב הוא איש עשייה רב פעלים, מעמודי התווך של מועדון מכבי נתניה. במהלך 25 השנים האחרונות, בכל תקופות במכבי נתניה היה סמל ליושר מקצועי והגינות אשר הקנו לו מעמד מהשורה הראשונה של הכדורגל הישראלי.

קובי בלדב, מנכ”ל

המועדון מחזק את ידיהם של בני הזוג בלדב וסמוך ובטוח מהיכרותו עם קובי ולימור שאין ממש בדברים שפורסמו. המועדון מקווה, כי החקירה תסתיים בהקדם וכי חפותם של בני הזוג תצא לאור. כשיגיע הרגע הזה מקווה המועדון, כי המקטרגים והמשמיצים, ידאגו לתת את אותן כותרות ולפחות באותו היקף אותו בחרו כשחרצו דינם בטרם עת”.

ואם לא די בכך, התברר, כי המגן דדי בן דיין סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ולא יוכל ככל הנראה להשתתף במשחק הקשה בחוץ מול עירוני ק”ש.

ואנחנו נוסיף על הסוף העצוב אמש (ב’), כי כמו בכל טלנובלה כי “לכל שקיעה (מחזור 10) יש גם זריחה”. קבוצת מכבי נתניה בוודאי לא אמרה את המילה האחרונה אבל תסבול מתחושה זו עד לניצחון הבא.

שחקני מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאביק חיימוביץ’, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין (טל מעבי, 34), אלמוג כהן (דלה ימפולסקי, 70), רביד גזל, שלו מנשה, איתי שכטר, תיירי טזאמטה (ג’ורג’ בה, 79).

שחקני בית”ר ירושלים: טב

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן