מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה מארחת את בית”ר ירושלים למשחק העונה האמיתי

0
0

הערב בליגת העל, מחזור 10, האלופה מתארחת בנתניה: בית”ר ירושלים: הרכב מנצח לא מחליפים, לרשות המאמן עטר סגל מלא כולל שמעון גרשון וברק יצחקי ◄ המשטרה לא תתיר מכירת כרטיסים בקופות בשעות הקרובות לפתיחת המשחק.
מכבי נתניה מארחת את בית
מכבי נתניה מארחת את בית”ר ירושלים למשחק העונה האמיתי

בדיוק שבוע לאחר הניצחון הגדול על מכבי חיפה בקרית אליעזר, במה שהוגדר כ”משחק העונה” תתייצב (שני, 20:50, שידור בערוץ 10) מכבי נתניה למשחק קשה נוסף, הפעם בביתה ב”קופסא” מול הדאבליסטית בית”ר ירושלים, האורחים מן הבירה, הצהירו, כי מדובר מבחינתם זה יהיה משחק העונה האמיתי.

מכבי נתניה, מנגד תתייצב למשחק כאשר היא במקום השני עם מספר נקודות זהה לזו של מכבי חיפה והיא חייבת ניצחון אם היא רוצה לחלוף על פניהם של ה”ירוקים” מעיר הכרמל. אוהדי נתניה שליוו אותה לאצטדיון קרית אליעזר, צפויים למלא את המגרש ולדחוף את הקבוצה. השחקן תיירי טאזמטה שהורחק בחיפה סיים את עונש ההרחקה בגביע הטוטו (מול בית”ר י-ם) במהלך השבוע והוא יכלל בסגל למשחק כמו שאר השחקנים, מלבד השחקנים; סמיה וטגה הסובלים מפציעה.

◄ השבוע שעבר – ניצחון חשוב בקרית אליעזר, העפלה לרבע גמר גביע הטוטו וארוחת גיבוש נוספת בקיוטו

ביום שני שעבר, הגיעה הקבוצה למשחק החוץ המסקרן בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, שהיה גם דו קרב בין שתי הראשונות בטבלה. האווירה המצוינת של האצטדיון המלא ב-14 אלף צופים השפיעה גם על השחקנים של שתי הקבוצות שהציגו משחק מצוין. הקבוצה היממה את המקומיים כאשר כבשה במהלך המחצית הראשונה שלושה שערים יפים וספגה אחד כדי להוביל במחצית 3:1.

בפתיחת המחצית השנייה צימקה חיפה ל-3:2 ומכבי נתניה, נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של טאזמטה, אך הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום המשחק ועלתה בסיומו למקום הראשון בטבלה.

השחקן תיירי טאזמטה שהורחק בחיפה סיים את עונש ההרחקה

ביום רביעי, עלתה נתניה למפגש מקדים מול בית”ר ירושלים, הפעם במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. הקבוצה שיחקה במשחק הזה עם שחקנים שלא מרבים לקבל דקות משחק ושחקני קבוצת הנוער שהועלו לסגל למשחק. מתוך שמונה שחקני קבוצת הנוער שצורפו לסגל חמישה שותפו, כאשר אחד מהם, פיראס מוגרבי, אף כבש שער יפיפה בהופעת בכורה בבוגרים. בסיום ניצחה הקבוצה 0:2 באצטדיון טדי ועלתה לשלב רבע גמר גביע הטוטו.

למחרת הגיעה כל הקבוצה, שבוע שני ברציפות לארוחת גיבוש ב”מסעדת קיוטו” עפ”י הזמנתו של הבעלים דניאל יאמר, אשר אמר לשחקנים, כי הם עושים עבודה יוצאת דופן, אך צריכים להמשיך ולעבוד קשה, להיות ממושמעים, צנועים ולא יהירים.

הערב כל שחקני הקבוצה, מלבד טגה וסמיה שהחל השבוע להתאמן לאחר פציעה יעמדו לרשות המאמן לותר מתיאוס, כולל תיירי טאזמטה שריצה את עונש ההרחקה שלו מחיפה במהלך משחק גביע הטוטו.

● הרכב משוער מכבי נתניה; לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאביק חיימוביץ’, דדי בן דיין, ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן, רביד גזל, שליו מנשה, איתי שכטר וג’ורג’ בה.

◄ היריבה – בית”ר ירושלים

הדאבליסטית של העונה שעברה עשתה מספר שינויים בסגל השחקנים במהלך הקיץ וכן שינוי בעמדת המאמן לפני כחודשיים וחצי. השינוי הראשוני בסגל הקבוצה נעשה במהלך הפגרה כהכנה למשחקי ליגת האלופות אז הגיעו שלושה שחקנים משמעותיים לקבוצה, דריו פרננדז מפניונס היוונית, סבסטיאן אבראו מקבוצת הפאר הארגנטינאית ריבר פלייט וברק יצחקי שחזר לארץ מגנק. לאחר כישלון ליגת האלופות שוחרר אבראו, אך שני האחרונים נותרו. כמו כן, מספר מחזורים לאחר פתיחת העונה פוטר יצחק שום מהקבוצה והמאמן ראובן עטר מונה במקומו.

המאמן עטר, חוזר ל”קופסא” הפעם הוא רוצה לנצח את נתניה

רוב הסגל של הקבוצה מהעונה שעברה נותר על כנו עם שחקנים מובילים וותיקים, כמו; דוד אמסלם, שמעון גרשון, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, עידן טל, מיכאל זדנברג, יואב זיו ומשה אוחיון, יחד עם שחקני הדור הצעיר יותר שמובילים את הקבוצה בשנים האחרונות כמו; אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עמית בן שושן וטוטו תמוז. כמו כן, לקבוצה זרים איכותיים מהעונה שעברה כמו; דרק בואטנג, טברטקו קאלה וכריסטיאן אלבארז.

לקבוצה גם צעירים מוכשרים שעלו מקבוצת הנוער דוגמת עידן ורד, שמוליק קוזוקין, טל משעלי והשוער השני אריאל הרוש.

אתמול (א’) בבוקר קיימה בית”ר “אלדן” ירושלים את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה. כל השחקנים והצוות המקצועי רואים בניצחון על בני יהודה במחזור שעבר, נקודת מפנה ביכולת הקבוצה העשויה לתת אותותיה החיוביים גם הערב. נמסר, כי לרשותו לרשות המאמן עטר עומד סגל מלא כולל השחקנים שמעון גרשון וברק יצחקי שקיימו השבוע אימונים אישיים.

האתר הרשמי של הקבוצה, יודע לספר מסתמן, כי המאמן ראובן עטר יישאר באותו הרכב שפתח בניצחון על בני יהודה ת”א ובכך יאמץ את האמרה הספורטיבית; “הרכב מנצח לא מחליפים”.

● הרכב משוער בית”ר ירושלים; טבטרקו קאלה, אלירן דנין, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי

◄ מכירת כרטיסים מחר ב-11:00-17:00, המשטרה תסגור את מתחם האצטדיון

משטרת נתניה, פנתה אתמול (ראשון) להנהלת המועדון הנתנייתי והעבירה אליו מספר הנחיות לקראת המשחק מחר מול בית”ר ירושלים. המשטרה, הודיעה, כי לא תתיר מכירת כרטיסים בקופות בשעות הקרובות לפתיחת המשחק.

לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה, כל שחקני הקבוצה, יעמדו לרשות הערב

לפיכך ולאחר שלא נותרה כל ברירה אחרת, החליטה הנהלת מכבי נתניה, כי היום תתקיים מכירת כרטיסים בין השעות 11:00 עד 17:00 בקופות המגרש.

אמש, נודע, כי אזלו הכרטיסים למכירה לאוהדי נתניה ומדובר בפחות מ-100 כרטיסי מבוגר בלבד לשער 5, כאשר ליציע של בית”ר ירושלים נותרו כ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן