מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה יוצאת ל”משחק העונה” מול מכבי חיפה

0
0

במסגרת המחזור ה-9, בליגת העל “משחק העונה”, בו מארחים הירוקים (חיפה) מחר (ב’) את הלבנים-צהובים (נתניה) ◄ אלמוג כהן שריצה עונש הרחקה, יחזור למכבי נתניה ◄ מעוז ההגנה שלה הבלם לואיס מרין: עפ”י הטבלה חיפה פייבוריטית, אבל הכול אפשרי
מכבי נתניה יוצאת ל
מכבי נתניה יוצאת ל”משחק העונה” מול מכבי חיפה

במסגרת המחזור ה-9, בליגת העל, יתקיים מחר (שני, 20:50, שידור בערוץ 10) באצטדיון קרית אליעזר בעיר חיפה, מה שמוגדר כ-“משחק העונה” בו תארח מוליכת הטבלה הנוכחית מכבי חיפה את מכבי נתניה. המתח בשתי המחנות מרקיע שחקים. בינתיים נודע, היום (א’), על עוד “משחק העונה” הפעם בנתניה, זאת לאחר שהמשחק הליגה מול בית”ר ירושלים במסגרת המחזור ה-10, נקבע ליום שני הבא, 17.11,2008 בשעה 20:50, שידור בערוץ 10.

ייאמר מיד, כי תוצאת התיקו (2:2) של מכבי נתניה מול בני יהודה בשבוע שעבר “שברה” את ה”תיקו” בין הקבוצה למכבי חיפה במספר הנקודות שצברו השתיים מתחילת העונה, כעת למכבי חיפה שתי נקודות יותר, לפני המפגש החשוב מול נתניה שתנסה לעשות את הכל כדי להחליף מקומות עם חיפה בסיום המשחק, יש לזכור, כי מדובר בשתי קבוצות אשר טרם רשמו הפסד העונה. כל שחקני הקבוצה הנתנייתית מלבד סמיה ו-טגה הפצועים צפויים לעמוד לרשותו של המאמן לותר מתיאוס.

◄ השבוע שעבר – תיקו מול בני יהודה, ארוחת גיבוש במהלך השבוע

הקבוצה חזרה בשבת שעברה למגרש ה”קופסא” ופגשה את בני יהודה שסגרה את הטבלה עד לאותו רגע. למרות הפתיחה הטובה ושער מוקדם של טאזמטה, האורחים משכונת התקווה הצליחו לחזור למשחק ולהפוך את התוצאה ל-2:1. לקראת סיום המשחק הצליח המחליף דלה ימפולסקי להשוות בנגיחה ובדקה האחרונה של המשחק קיבלה הקבוצה הזדמנות לנצח לאחר שבעיטת עונשין מ-11 מטרים נפסקה לטובתה.

אולם, איתי שכטר ש”לקח את הבעיטה” החמיץ והמשחק הסתיים ב-2:2. בעקבות התיקו והניצחון של מכבי חיפה, נשבר ה”תיקו” בצבירת הנקודות של שתי הקבוצות ו”הירוקים” יארחו מחר (שני) את נתניה כשהם ביתרון של שתי נקודות.

מודע להשלכות ארועי המשחק במחזור הקודם עודד המאמן לותר מתיאוס באימון יום ראשון, את השחקנים ופרט את איתי שכטר והחמיא לו על האומץ באחראיות שלקח על עצמו במשחק מול בני יהודה.

מרין: אני בטוח שהאוהדים שלנו, יתמכו בנו, כמו בכל המשחקים

כמו כן, הזמין המאמן מתיאוס את כל שחקני הקבוצה ל”ארוחת גיבוש” במסעדת קיוטו שהתקיימה ביום רביעי האחרון, באווירה טובה מאוד. לקראת סוף השבוע, חזרה הקבוצה להתאמן ב”קופסא”, כאשר כל השחקנים מלבד סמיה ו-טגה הפצועים התאמנו והיו כשירים. אלמוג כהן שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם יחזור לסגל הקבוצה.

◄ היריבה – מכבי חיפה

ה”ירוקים” מהצפון, עשו מספר שינויים במהלך הקיץ האחרון, לאחר שנתיים בהם הקבוצה לא הצליחה לזכות בתארים משמעותיים ולסיים בצמרת הטבלה. השינוי המשמעותי היה החלפת המאמן, כאשר המאמן אלישע לוי, הגיע מקבוצת בני סח’נין במקום רוני לוי. יחד עם המאמן לוי, הגיעו מבני סכנין גם ליאוניד קרופניק וג’ון קולמה למרכז ההגנה ולמרכז הקישור.

מלבד קולמה שאר הזרים, המשיכו מהעונה שעברה בראשות בוקולי הוותיק ושני הדרום-אפריקנים פיטר מסיללה בהגנה וטמבינקוסי פאנטיני בחוד ההתקפה.

ה”שלד המרכזי” של הקבוצה נותר בעינו, יחד עם השוער ניר דוידוביץ’, אלון חרזי, יניב קטן, דקל קינן, ליאור רפאלוב ועמיתו בירם כיאל אשר למרות גילו הצעיר הפך ל”בורג מרכזי” העונה. אליהם הצטרפו הצעירים המוכשרים שעלו ממחלקת הנוער, כמו; מור דהאן, אייל גולסה, מוחמד גדיר ו-ישראל זגורי.

כמו כן, בסגל שחקנים מנוסים כמו; אייל משומר, רוני גפני ו-שלומי ארביטמן יחד עם שי מימון שחזר לקבוצה מקבוצת מכבי הרצליה. הצעיר אמיר אדרי, צפוי לעמוד בין קורות שערה של חיפה, שכן ניר דוידוביץ’, מתאושש מפציעה.

◄ מרין: “על פי הטבלה חיפה פייבוריטית, אבל הכול אפשרי”

הבלם לואיס מרין: חיפה, כרגע, הם הכי טובים בליגה…

הבלם לואיס מרין אמר לקראת המשחק, מול מכבי חיפה, מחר (שני): “אני לא חושב שנכון לקרוא למשחק הזה “משחק עונה”, שכן מדובר רק במחזור התשיעי ויש עוד כל כך הרבה משחקים. חיפה נמצאת בכושר מצוין, משחקת טוב והם במקום הראשון, כרגע, כי הם הכי טובים בליגה נכון לעכשיו…”.

“אני מאמין בקבוצה שלנו וחושב שהכל אפשרי ושיהיה משחק קשה לשתי הקבוצות. למיטב הבנתי האצטדיון צפוי להיות מלא וזה כיף גדול לשחקן לשחק מול יציעים מלאים, כי זו נותן מוטיבציה נוספת. אני בטוח שהאוהדים שלנו יתמכו בנו, כמו בכל המשחקים עד עתה, כשאנחנו רואים אותם, זה נותן לנו עוד זריקת ביטחון” – סיכם הבלם מרין.

◄ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים

מחירי הכרטיסים למשחק הם 45 ו-85 ש”ח, כאשר במהלך השבוע שעבר, נערכה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק בקופות הקופסא היום (ראשון), תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסי מבוגר בלבד.

ביום המשחק, תצא הסעה לעיר חיפה בשעה 19:00, מרחבת התחנה המרכזית – אגד, עלות הנסיעה 20 ש”ח. במידה ויהיו פחות מ-30 אנשים לא תצא הסעה. השערים בקרית אליעזר יפתחו ביום המשחק ב-18:40.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן