יצחק רבין 1922-1995

חברת החשמל ציינה 13 שנים לרצח יצחק רבין בתחנת הכוח “אורות רבין” חדרה

0
0

יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, מוטי פרידמן, אמר; “חסרונו של יצחק רבין, גיבור מלחמות ישראל ואיש השלום, מורגש היטב. תמיד ידענו בחברת החשמל, כי בהתייחסות של יצחק רבין לצרכיה של החברה, הוא נהג באחריות רבה, וגילה אוזן קשבת והבנה.
חברת החשמל ציינה 13 שנים לרצח יצחק רבין בתחנת הכוח
חברת החשמל ציינה 13 שנים לרצח יצחק רבין בתחנת הכוח “אורות רבין” חדרה

בטקס מרגש, במעמד הגב’ דליה רבין-פילוסוף, יו”ר הוועד המנהל של מרכז יצחק רבין, ובהשתתפות תלמידי בית הספר על שם יצחק רבין בעיר נשר, ציינה אתמול (ה’) חברת החשמל 13 שנים להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, בידי בן העוולה יגאל עמיר. הטקס התקיים באתר תחנות הכוח “אורות רבין” חדרה, שיחידת היצור מספר 5 בו, נחנכה על ידי ראש הממשלה יצחק רבין, באירוע רב משתתפים, ארבעה ימים בלבד לפני הרצח.

דליה רבין אמרה בטקס; “ריגשתם אותי מאוד. כאן היום ביחד עם אנשי חברת החשמל והילדים של בית הספר ע”ש רבין בעיר נשר, אנחנו מרימים את השלטר למסע זיכרון בן שלושה שבועות. זיכרון ללילה הנורא ההוא בו כבה האור ונדלקו הנרות בכיכר בעיר תל אביב”.

עמוס לסקר מנכ”ל חברת החשמל, אמר; “במהלך עשרת החודשים האחרונים השתתפתי במספר רב של כנסים ואירועים. טקס זה לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין גורם לי להתרגשות מיוחדת. אנו במשפחת חברת החשמל, כחברה מובילה במדינת ישראל, חייבים לחרוט על דיגלנו בהתנהגות היום יומית שלנו, ביחסי העבודה, ביחסים עם ספקים ולקוחות, ובהתנהלות שלנו מחוץ לכותלי החברה את דגל כיבוד האדם, כיבוד האדם, כיבוד הדעה של האחר, וחופש הוויכוח. אנו חייבים להפנים ערכים אלה הן ברמת החברה והן ברמה האישית של כל אחד מאיתנו, ואם נעשה זאת, כי אז נתרום ולו במעט לקיום התפילה שכרצח ראש הממשלה יצחק רבין לא יהיה עוד”.

מוטי פרידמן יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, אמר; “חסרונו של יצחק רבין, גיבור מלחמות ישראל ואיש השלום, מורגש היטב. תמיד ידענו בחברת החשמל, כי בהתייחסות של יצחק רבין לצרכיה של החברה, הוא נהג באחריות רבה, וגילה אוזן קשבת והבנה. אך ידענו גם, שבנוסף להתייחסותו העניינית, יש בליבו גם איזו מחויבות – יתרה של בן, למורשת שהשאיר אביו, שהיה מראשוני עובדי החברה עוד מימי רוטנברג, ואשר במהלך השנים גדלה וצמחה, לתפארת מדינת ישראל.

מיקו צרפתי יו”ר ארגון העובדים של חברת החשמל, אמר; “האסון הזה מלווה אותנו עד היום. יצחק רבין, היה מנהיג בכל תחום. הוא ידע להכיר ולהוקיר את החברה בה עבד אביו. אנחנו בחברת החשמל חייבים לשמש דוגמא כמי שנושאים את שמו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן