ערן חדרה/ג.אולגה

עירוני “ערן” חדרה/גבעת אולגה נוצחה במבצרה 1:0 ע”י הפועל קטמון ירושלים

0
0

בעוד הירושלמים מטפסים במעלה הטבלה ומשאירים טעם של קבוצה מצויינת שדרכה אל צמרת הליגה ומשם להעפלה ללאומית – היה ראוי לחזק את חדרה בעוד קשר אחד או שניים, רצוי שיהיו מנוסים ליד כל צעירי חדרה המוכשרים ◄ במחזור הבא חדרה/ג.אולגה בית”ר כפר סבא
עירוני
עירוני “ערן” חדרה/גבעת אולגה נוצחה במבצרה 1:0 ע”י הפועל קטמון ירושלים

קבוצת הכדורגל של עירוני “ערן” חדרה/ג.אולגה נוצחה 1:0 ע”י הפועל קטמון ירושלים במחזור החמישי של ליגה א’. החדרתים שאירחו במבצרם (האצטדיון העירוני חדרה) את הירושלמים לעיני כ-1200 צופים רעשניים נלהבים ומעודדים ובמיוחד, יש לציין את האוהדים מירושלים שהגיעו מצוידים באביזרי עידוד ועודדו במשך כל 90 הדקות בצורה מעוררת כבוד.

נראה, כי הירושלמים, הכינו היטב את “שיעורי הבית” ולמן פתיחת המשחק לחצו את שחקני חדרה/ג.אולגה לשערם וכבר ב-15 הדקות הראשונות של ההתמודדות רשמו לפחות שני מצבי הבקעה קוצים מול שערו של נמרוד כהן (מצוין) שבלם אותם פעם אחר פעם.

רק לאחר כרבע שעה מפתיחת המשחק, חזרה חדרה/ג.אולגה למשחק והוא הפך להיות שקול כאשר המקומיים שולטים יותר במרכז השדה, מניעים את הכדור (במיוחד מדובר בשחקנים שלומי לוי ו-כפיר דר) אולם לכלל מצבי הבקעה ליד שער הירושלמים לא הגיעו ומנגד שחקני ירושלים היו מסוכנים יותר ומהירים יותר בהתקפות הנגד שלהם וכך גם סללו את הדרך לכבוש את שער הניצחון.

שער!!! בדקה ה- 32, נפל השער שהכה את המקומיים בהלם; היה זה כאשר הגנת קטמון ירושלים בלמה עוד התקפה עקרה של שחקני חדרה/ג.אולגה על שערם וקטמון, יצאה בתוך שניות להתקפה מתפרצת מהירה שהותירה את האורח משה אסולין המסוכן מול שערו של השוער נמרוד כהן שהפעם נכנע ו- 1:0 לזכות קטמון ירושלים. וזו הייתה גם תוצאת המחצית הראשונה וגם תוצאת הסיום.

במהלך המחצית השנייה נשמרה אותה המגמה ולמעשה שחקני חדרה/ג.אולגה ברוב דקות המשחק, שלטו והחזיקו בכדור אך לא היו ממש מסוכנים ליד שער היריבה הירושלמית שמצידה הייתה חדה יותר ומסוכנת מאוד בהתקפות הנגד שלה ורשמה לפרקים כשהפעילה לחץ מסיבי על שער המקומיים עוד לפחות שלוש-ארבע “מצבי כיבוש של 100%”, מול שערו של כהן הצעיר והמצוין מגבעת אולגה.

כדורגלני קטמון ירושלים ועירוני חדרה עולים לכר הדשא

החל מהדקה ה-80 גבר לחץ שחקני חדרה/ג.אולגה על שער האורחים הירושלמים ושתי הזדמנויות מצויינות של כפיר דר וחברו עידן דוד הוחמצו ובכך התוצאה נותרה על כנה.

יצוין, כי בעוד הירושלמים שבו למסלול הניצחונות ומטפסים במעלה הטבלה ומשאירים טעם של קבוצה מצויינת שדרכה אל צמרת הליגה ומשם להעפלה ללאומית היא קצרה – מגלים החדרתיים, שהינם קבוצה סימפטית משולבת בין חבר’ה וותיקים מנוסים לצעירים מוכשרים כמו; דוד, כהן, דר, ועוד שחקנים אשר זקוקים ל”שפשוף” נוסף לרכישת ניסיון, היה ראוי לחזק את הקבוצה בעוד קשר אחד או שניים שיתנו את הערך המוסף במרכז המגרש וישחק מתחת לחלוצים, רצוי שיהיו אלה שחקן/ים מנוסים לצד כל הצעירים המוכשרים.

במחזור הבא תצא עירוני “ערן” חדרה/ג.אולגה לעיר כפר סבא ותפגוש את בית”ר המקומית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן