מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה: הקשר אלמוג כהן, חתם הלילה ל-5 שנים במועדון

0
0

כהן; במדינת ישראל אשחק רק במכבי נתניה ◄ אני רוצה להתנצל על התנהגותי במשחק מול הפועל ת”א ◄ אני מאוד אוהב את דניאל יאמר הוא כמו אבא בשבילי ◄ המשחק מול הכח רמת גן במסגרת המחזור השביעי, נקבע לשבת בשעה 18:00
מכבי נתניה: הקשר אלמוג כהן, חתם הלילה ל-5 שנים במועדון
מכבי נתניה: הקשר אלמוג כהן, חתם הלילה ל-5 שנים במועדון

טלנובלה של קשר מכבי נתניה, אלמוג כהן, האבא שלו ומועדון מכבי נתניה, רשמה הלילה (ב’) סוף טוב. כולם מרוצים. כולם מחייכים. זאת לאחר שהכדורגלן המוכשר, חתם הלילה (שני) חוזה העסקה במועדון לחמש שנים (כולל העונה הזו). לאחר שנדמה, היה, כי הצדדים הגיעו למבוי סתום, אביו של השחקן והשחקן עצמו שינו את דרישותיהם, כאשר כהן, אמר להנהלת הקבוצה, כי הוא רוצה להמשיך ולשחק אך ורק במכבי נתניה ומבין, כי הדרישות היו גבוהות מדי, דבר שפתח חלון הידברות בין הצדדים.

הצדדים נועדו כאמור הלילה בשנית והגיעו להסכמות לשביעות רצון שני הצדדים וכאמור השחקן חתם על החוזה וישחק במכבי נתניה בחמש העונות הקרובות.

כהן אמר הלילה, לאתר הרשמי של מכבי נתניה, כי; “אני שמח מאוד שחתמתי על החוזה בקבוצת מכבי נתניה, כי זה מה שרציתי מהתחלה, לרגע לא חשבתי לעזוב את המועדון. במדינת ישראל אני אשחק אך ורק במכבי נתניה ולא בשום מועדון אחר.

באשר לבעלים של המועדון הנתנייתי אמר אלמוג; “אני מאוד אוהב את דניאל יאמר הוא כמו אבא בשבילי, ומאוד אוהב את הקהל של המועדון. בזכות מכבי נתניה, הגעתי למרכז הבמה ואני מחויב למועדון ב-100 אחוזים. בהזדמנות זאת אני רוצה להתנצל על התנהגותי במשחק מול הפועל ת”א”.

כזכור, בשבת בסיום המשחק מול הפועל תל אביב (0:0), אירעה תקרית מביכה כאשר כהן, לא לחץ את ידו של המאמן לותר מתיאוס. לאחר שכעס על שלא שותף במשחק. הוא הוזמן ע”י הנהלת מכבי נתניה לבירור בנושא חוסר שביעות רצונו במועדון. ומכאן נפתח “מחול שדים” ובו הוחלפו האשמות הדדיות בין הבן, האב ו… הנהלת המועדון.

הסוף כמו בכל טלנובלה, כאמור טוב, וכך יוכל להראות הקשר אלמוג כהן, כבר במשחק הקרוב של הקבוצה, מדוע היה כדאי להתאמץ כל כך בשבילו; כאשר המשחק מול הכח רמת גן במסגרת המחזור השביעי, נקבע לשבת בשעה 18:00, שידור ב”ספורט 2″ (ערוץ 53).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן