מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה: משרד התמ”ת העניק אשרת העבודה למאמן לותר מתיאוס

0
0

עוכב בנתב”ג בשל אי קבלת אשרת עבודה * מועדון מכבי נתניה, מסר: “נמנעה בושה גדולה אם מתיאוס לא היה ישאר במועדון בגלל שטות שכזו ואנו מברכים על כי השכל הישר ניצח”.
מכבי נתניה: משרד התמ
מכבי נתניה: משרד התמ”ת העניק אשרת העבודה למאמן לותר מתיאוס

משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה (התמ”ת), העניק הערב (ראשון) אשרת עבודה למאמן לותר מתיאוס ובכך באה לסיומה הסגה של סוף השבוע בכדורגל הישראלי ומדורי הספורט של התקשורת בארץ ובחו”ל.

כזכור, עוכב לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה אשר חזר שלשום ארצה אולם בביקורת הגבולות עוכב מאחר ולא קיבל עדיין את אשרת העבודה. רק כעבור כשעה, הותר למתיאוס להיכנס ארצה. משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה עיכב את מתן האשרה למרות שהמועדון טען כי הציג את כל האישורים הדרושים בפניו.

מתיאוס שקיבל את אשרת תייר לשבוע בלבד התריע בפני בעל המועדון הנתנייתי דניא יאמר כי: “במידה ולא אקבל אישור עבודה במהלך השבוע עלולים לגרש אותי מהארץ”.

מועדון מכבי נתניה, מסר: “נמנעה בושה גדולה אם מתיאוס לא היה נשאר במועדון בגלל שטות שכזו ואנו מברכים על כי השכל הישר ניצח”.

נשיא המועדון גיל לב אמר: “לאחר חודשים של המתנה התקבל הערב במשרדי המועדון אישור משרד התמ”ת (יחידת הסמך לעובדים זרים) להנפקת היתר עבודה למאמן הקבוצה, לותר מתיאוס.

פיירברג איכר: הוכיחה פעם נוספת את יכולותיה ומהלכיה

כפועל יוצא מכך, מיד לאחר החגים עם פתיחת משרד הפנים לקבלת קהל ניתן יהיה להנפיק ויזה מתאימה למאמן ללא שיהוי.

אין ספק שההד התקשורתי ומסע הלחצים שהופעל במהלך 48 השעות האחרונות תרם תרומה מכרעת להנפקת האישור עוד קודם לכניסת החג וטוב מאוחר מאשר אף פעם לא.

בעניין זה מבקש המועדון להודות באופן מיוחד לגברת מרים פיירברג איכר, ראש העיר נתניה, אשר הוכיחה פעם נוספת את יכולותיה ומהלכיה בצמרות הממשל ואת אשר אחרים ניסו לעשות במשך חודשים הצליחה גברת פיירברג לעשות בשעות ספורות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן