מכבי נתניה 2008/9

כדורגלן מכבי נתניה, גולן חרמון: אצטדיון מלא נותן לנו ביטחון, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו

0
0

מיקום נתניה במקום הראשון בפער של שתי נקודות מראה על כוונות של הקבוצה ששואפת לטוב ביותר, אך זה עדיין מוקדם וצעיר בכדי לחוש את האליפות. אנו שואפים לטוב ביותר ומודעים לאתגר הקיים השנה בזכייה באליפות, עקב התחזקות קבוצות צמרת שחלה העונה.
כדורגלן מכבי נתניה, גולן חרמון: אצטדיון מלא נותן לנו ביטחון, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו
כדורגלן מכבי נתניה, גולן חרמון: אצטדיון מלא נותן לנו ביטחון, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו

הבלם, גולן חרמון, החל את עונתו החמישית במועדון מכבי נתניה שבו הפך לשחקן בית לכל דבר ולאחד השחקנים האהודים על אוהדי הקבוצה. חרמון, מדבר על חשיבות הקהל במאבקי הצמרת בהם נמצאת הקבוצה, על האימונים תחת לותר מתיאוס ושיטת המשחק של שלושה בלמים וכמובן על הקשר המיוחד בינו לאוהדים של מכבי נתניה.

גולן חרמון (נולד ב-26 בספטמבר 1977) הוא שחקן כדורגל המשחק כיום כבלם בקבוצת מכבי נתניה.

חרמון, החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של קבוצת בית”ר ירושלים, ובעונת 1996/97 עבר לשחק בקבוצה הבוגרת. שנה לאחר מכן, עבר לשחק במדי הפועל ירושלים, שם שיחק בין העונות 1997/98 ו-2001/02.

לאחר מכן, חזר חרמון לקבוצת האם שלו, בית”ר ירושלים, שם שיחק בעונות 2002/03 ו-2003/04. בעונת 2004/2005 עבר גולן חרמון למועדון מכבי נתניה, שם משחק עד היום (2008).

◄ המועדון הוציא מנוי מיוחד לשלושת משחקי הבית הקרובים כדי למלא את האצטדיון, מה אתה חושב על פעולה זו?

אני חושב שצריך לברך על היוזמה הזאת. אנו זקוקים עכשיו לכל האוהדים שיש לנו ואם יעזור להביא אותם בדרך של מנוי מיוחד אז אני חושב שזה צעד נבון כדי שיעודדו אותנו יותר. אחד הדברים הכי חשובים לקבוצה זה אוהדים, אם קהל מגיע בהמוניו זה עוזר לקבוצה להיות הרבה יותר טובה וכמובן שיש יותר ביטחון כי אתה מרגיש כמו בבית שלך וככל שיהיה יותר קהל יהיה יותר טוב בשבילנו, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו!

◄ למה אתה חושב שהקהל כל כך התחבר אלייך אישית?

חרמון: לותר מתיאוס הוא ווינר אמיתי

בליגה הלאומית חוץ מישראל זויטי כל השחקנים היו אנונימיים וצעירים יותר והקהל יודע להעריך שחקנים שעובדים קשה למועדון ומשם התחיל הסיפור בנינו שנמשך לשמחתי עד היום. אני מאוד אוהב את הקהל, עובד בשבילו ונותן את הכול וכנראה שהקהל מחזיר את אהבה שאני נותן בחזרה אליי.

◄ יש בקבוצה שבעה שחקנים מהנבחרות השונות, מה לדעתך זה אומר על הקבוצה?

זה מראה שיש שחקנים כישרוניים בקבוצה אם זה צעירים ואם זה בוגרים, זה רק מראה שהקבוצה טובה ואיכותית.

◄ איך זה להתאמן תחת מאמן בעל שם עולמי כמו מתיאוס?

לותר מתיאוס הוא “ווינר אמיתי” שעבודה קשה היא אחד הצדדים הבולטים אצלו וכמובן שזה מאוד מרגש ומהנה לעבוד תחת שרביט של אלוף עולם ובסדר גודל כזה.

◄ איך אתה מתמודד עם השיטה החדשה של המאמן לשחק עם 3 בלמים, דבר שהוא די נדיר בארץ?

אני מאוד אוהב את הקהל, עובד בשבילו ונותן את הכול

זו לא שיטה חדשה עבורי, שיחקתי אם אני זוכר נכון בשיטה זו בהפועל ירושלים לפני 10 שנים, כמובן שאנחנו מקשיבים למאמן ואם יש שיטה מיוחדת שהוא רוצה אז אנחנו נשחק לפיה ונשחק על הצד הטוב ביותר.

◄ כרגע הקבוצה נמצאת במקום הראשון בפער של שתי נקודות מהמקום השני ותשע נקודות מאלופת הליגה בית”ר ירושלים, מה אתה חושב על הימצאות הקבוצה במקום זה? מה שונה משנים אחרות?

אני חושב שזה מראה על כוונות של הקבוצה ששואפת לטוב ביותר אך זה עדיין מוקדם וצעיר בכדי לחוש את האליפות. אנו שואפים לטוב ביותר ומודעים לאתגר הקיים השנה בזכייה באליפות, עקב התחזקות קבוצות צמרת שחלה העונה. אם נצליח לזכות נשמח מאוד וזה ישמח את האוהדים אחרי הרבה שנים וזה יעשה לעיר נתניה כבוד”.

מקור רקע על גולן חרמון; ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן