חוף הכרמל

חוף הכרמל: תלמידי י”ב יקימו סוכת מחאה מול כנסת ישראל למען שחרור גלעד שליט

0
0

עמית לביא, מביה”ס המשותף: “כואב לי לראות שהמשפחה סובלת כל-כך הרבה זמן, החוסר ודאות וגם חוסר המעש שהחברה מפגינה. הזמנו לסוכה גם את אביו של גלעד-נועם שליט ◄ כרמל סלע ראש המועצה: אנו כחברה מחויבים לעשות הכל ע”מנ להחזיר את בנינו הביתה
חוף הכרמל: תלמידי י
חוף הכרמל: תלמידי י”ב יקימו סוכת מחאה מול כנסת ישראל למען שחרור גלעד שליט

ביום 15.10.08 חול המועד סוכות, יקימו תלמידי חוף הכרמל סוכת מחאה מול כנסת ישראל למען שובו של גלעד שליט. מדובר ב 100 ילדים תלמידי שכבת יב’ בבית ספר המשותף חוף הכרמל אשר החליטו לוותר על החופש שלהם למען החופש של גלעד שליט, לעשות מעשה ולצאת מהאדישות.

במכתב המחאה הם טוענים; “גלעד שליט מוחזק שנתיים וארבעה חודשים בשבי חמאס, בעזה. החייל גלעד, נחטף כאשר עלינו לכיתה י’. בסיום השנה הזו, אנו ניכנס למערכת, שממנה גלעד שליט עדיין לא יצא. החיים של גלעד נעצרו בגיל 19. שני ימי הולדת שלו חלפו בשבי, בכלא.

אינספור שעות הוא נמצא שם. הוא צריך לשוב הביתה! זה לא עוד “מכתב שמיניסטים” בו אנחנו מוחים על התנהלות גורם ציבורי כזה או אחר. זהו מכתב הזועק מעמקי ליבנו לעזרה לגלעד ולמשפחתו. זהו מכתב המביע את רגשותינו הכנים ואת הזדהותנו עם משפחת שליט. מכתב זה קורא לכולם לבוא ולהצטרף לזעקה שלנו, הנוער. ולכן, אנחנו פה, בסוכה, למענו.

אין ביכולתנו ואין ברצוננו לשפוט את ההתנהלות למען שחרורו. אנחנו מאמינים שגם הנושאים בתפקיד רוצים לראות את גלעד. אך זמן רב מדי גלעד בשבי! ועדיין לא חזר! אנחנו רוצים להאמין שגם לשובים של גלעד יש חמלה. גם להם יש משפחות וגם הם רוצים לראות את היקרים להם בבתיהם. שני הצדדים חייבים לעשות הכל, לפעול בכל דרך למען גלעד שליט, לשחרר אותו מיד, ולדאוג לכך שמקרים כאלה לא ישנו.

חילוקי דעות, ויהיו הקשים ביותר, לא נפתרו ולא יפתרו באמצעות אלימות. אנחנו, בני הנוער, קוראים לכל המעורבים להיכנס מיד לתהליך הדברות אמיתי, כן, נחוש ותקיף למען שחרורו של גלעד שליט. כדי שלא תהא עוד משפחה אחת שתחווה את הנורא שחוותה משפחת שליט. המזרח התיכון הוא אזור רווי מתחים ומחלוקות. יש לשים קץ לסבל ולכאב של שני העמים. יש לנו רצון ויכולת לחיות בשלום. בואו ונתחיל כאן ועכשיו”.

כרמל סלע: על ממשלת ישראל לעשות הכל כדי שגלעד שליט ישוב בקרוב

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל: “אנו כחברה מחויבים לעשות הכל על מנת להחזיר את בנינו הביתה, להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי. אני קורא לממשלת ישראל, לעשות מהלכים שיביאו לתוצאות מעשיות. על ממשלת ישראל לעשות הכל כדי גלעד שליט ישוב בקרוב וגורלו לא יהיה כגורלו של רון ארד שכולנו מתפללים כבר כמה עשורים לשובו”.

יעקוב לדור מחנך יב’ ב”בית ספר המשותף חוף הכרמל”: “במסגרת שעת מחנך בנושא גלעד שליט הקראנו קטע של מאיר שלו בו דנו בנושא האדישות של התקשורת ושאלתי את התלמידים מה אנחנו יכולים לעשות למען גלעד שליט בסופו של דבר המכנה המשותף של כל הרעיונות היה לתת יום חופש למען החופש של גלעד שליט בו נקים סוכת מחאה מול משכן הכנסת. אותה שעת מחנך עברה בכל הכיתות ומכיתתי זה הפך להיות שכבתי”.

עמית לביא, תלמיד יב’, 3 אף הוא מ”בית הספר המשותף חוף הכרמל: “כואב לי לראות שהמשפחה סובלת כל-כך הרבה זמן, החוסר ודאות וגם חוסר המעש שהחברה מפגינה. הזמנו לסוכה גם את אביו של גלעד – נועם שליט”.

שי זיוון: “מתוקף תפקידי כיו”ר מועצת תלמידים ונוער מחוזית חיפה, הזמנתי את כל מחוז חיפה ונציגי המועצה הארצית ליטול חלק בפעילות למען שובו של גלעד הביתה”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן