מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה, מציגה: בגדי המלך החדשים

0
0

נוהל חדש במועדון הנתנייתי בגדי ייצוג במשחקי הבית והחוץ. היוזם, טומי נילסן: ככה עובדים באירופה. במיוחד בליגות הבכירות באירופה. זה אחד הצעדים למקצוענות, שאמנם נראה קטן, אבל הוא גם מאוד משמעותי ◄ בנתניה החלה המכירה מוקדמת של כרטיסים למכבי ת”א
מכבי נתניה, מציגה: בגדי המלך החדשים
מכבי נתניה, מציגה: בגדי המלך החדשים

בשבת האחרונה במשחק מול מ.ס.ע אשדוד (1:2, לזכות מכבי נתניה ב”קופסא”) הוכנס נוהג חדש הנוגע לצבעי וצורת הלבוש אצל שחקני קבוצת מכבי נתניה, הצוות המקצועי והמסייע, אשר מי שאחראי לו הוא מנהל תחום הכדורגל של המועדון, טומי מולר נילסן. החל מהמשחק מול אשדוד, הגיעו כל שחקני הקבוצה למשחקי בית וחוץ כאשר הם לבושים בטרנינג ייצוג לבן של המועדון ומתחתיו חולצת פולו לבנה גם כן עם סמל המועדון. אנשי הצוות המקצועי והמסייע יגיעו עם חולצות פולו וטרנינגים דומים, אך בצבע שחור, כאשר בצד ימין של הטרנינג של כל איש צוות יתנוססו ראשי התיבות של שמו בשפה האנגלית.

המהלך הוא רק חלק מהסטנדרטים האירופיים שהוכנסו בקבוצה. טומי מולר נילסן, הסביר על המהלך; “מכיוון שאנחנו קבוצה, אנחנו בונים את רוח הקבוצה ורוצים שכולם ירגשו שהם חלק מדבר אחד והלבוש הייצוגי היחיד הוא אחד הדברים שמסייעים לעניין.

כשהקבוצה תגיע כך מעתה לכל משחק בית וחוץ, כאשר כולם לבושים בטרנינגים הייצוגיים של המועדון, השחקנים בלבן ואילו אנשי הצוות בשחור. הלוגו של המועדון נמצא אצל כולם בצד שמאל, בצד של הלב, כי השחקנים משחקים מהלב עבור הקבוצה. חלק המעניין הוא שכאשר השחקנים מגיעים ליום של משחק הם צריכים לדעת ולהרגיש שזה יום מיוחד בשבוע וכשהם מתלבשים בצורה ייצוגית ולא כמו באימונים ובשאר ימות השבוע זה מדגיש את העניין”.

“אלה דברים – סיכם מנהל תחום הכדורגל של המועדון, נילסן – אשר נעשים בכל העולם, במיוחד בליגות הבכירות באירופה. אנחנו נמצאים בליגה הבכירה בישראל ולכן, צריכים להתנהג בהתאם. זה אחד הצעדים למקצוענות, שאמנם נראה קטן, אבל הוא גם מאוד משמעותי. זהו רק צעד ראשון בהנהגת סטנדרטים אירופיים ובעתיד אנחנו נמשיך להפוך את הקבוצה לעוד יותר מקצוענית בעוד דברים וחידושים שנכניס למועדון”.

החלה המכירה מוקדמת של כרטיסים למכבי ת”א

מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק מול מכבי ת”א, לשער 1 באצטדיון ר”ג, החלה כבר אתמול (חמישי) באצטדיון “הקופסא”. מחירי הכרטיסים הם: 40 ו-80 שקלים. פרטים נוספים ב-אתר הקבוצה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן