חוף הכרמל

חוף הכרמל: מליאת המועצה האזורית החליטה להגדיל הייצוג לישובים קיסריה ועתלית

0
0

מליאת המועצה אישרה את המודד הכללי למועצה לקראת הבחירות ב 20.08.09 ◄ ירון פרידמן מנכ”ל המועצה, המשמש כמזכיר הבחירות: מודד זה (1:850) מעניק ייצוג הולם באופן יחסי לישובים הגדולים במועצה
חוף הכרמל: מליאת המועצה האזורית החליטה להגדיל הייצוג לישובים קיסריה ועתלית
חוף הכרמל: מליאת המועצה האזורית החליטה להגדיל הייצוג לישובים קיסריה ועתלית

מליאת המועצה אישרה בהתאם לצו המועצות המקומיות (אזוריות) את המודד לבחירת נציגים למליאת המועצה לבחירות ינואר 2009. נציג אחד לכל 850 בעלי זכות בחירה.

מליאת המועצה האזורית חוף הכרמל, מורכבת מנציגי הישובים, המודד הוא המפתח שלפיו מחושב מספר הנציגים של כל אזור (ישוב) יכול לבחור למועצה האזורית.

משמעות ההחלטה היא, כי במליאת המועצה הבאה יהיו 5 נציגים לישוב עתלית, 4 נציגים לישוב קיסריה, מספר הנציגים 2 לקיבוץ מעגן מיכאל ולכל שאר הישובים נציג אחד, סה”כ 35 חברי מליאה.

עד היום היו לישוב עתלית 3 נציגים, ל-קיסריה 2 נציגים ולקיבוץ מעגן מיכאל 2 נציגים.

לקראת ההחלטה על המודד הציג ירון פרימן מנכ”ל המועצה האזורית בפני חברי המליאה נתונים על נוהל הבחירות הקרבות ונתונים על בעלי זכות הבחירה במועצה.

לדברי ירון פרידמן מנכ”ל המועצה המשמש כמזכיר הבחירות: “מודד זה (1:850) מעניק ייצוג הולם באופן יחסי לישובים הגדולים במועצה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן