פתח תקווה

פתח תקוה: עובדי “בזק בינלאומי” תרמו מאות סלי מזון לחג למשפחות נזקקות

0
0

משה ניסן, יו”ר עמותת “חסדי יעקב” “אני גאה בבזק בינלאומי, על הסיוע העקבי והמתמשך למשפחות נזקקות בפתח תקוה. אני מופתע בכל פעם מחדש מההיענות הרבה ומהנכונות של החברה ומנהליה ובפרט של עובדיה להושיט יד לאלו שידם אינה משגת”.
פתח תקוה: עובדי
פתח תקוה: עובדי “בזק בינלאומי” תרמו מאות סלי מזון לחג למשפחות נזקקות

כמדי שנה וחג, גם לקראת חגי תשרי, עובדי בזק בינלאומי התארגנו ונרתמו לתרומת סלי מזון למשפחות נזקקות בפתח תקווה. העובדים תרמו מאות סלי מזון, בשווי של עשרות אלפי שקלים, במסגרת מבצע התרמה רחב היקף שארגנה החברה.

הודות לשיתוף פעולה ארוך טווח של בזק בינלאומי עם עיריית פתח תקווה ולמען תושבי העיר, הועברו סלי המזון לעמותת “חסדי יעקב – עזרה לזולת”, הפועלת לחלוקת סלי המזון לתושביה הנזקקים של העיר.

“זוהי מסורת ארוכת שנים של תרומה ומעורבות קהילתית בחב’ בזק בינלאומי” – סיפרה אורטל זוהר וולף דוברת החברה ומנהלת האחריות החברתית; “ההתגייסות של עובדי בזק בינלאומי מחממת את הלב ומצטרפת למעורבותם הרבה בפרויקטים חברתיים מגוונים בקהילה”.

משה ניסן, יו”ר עמותת “חסדי יעקב”; “אני גאה בבזק בינלאומי, על הסיוע העקבי והמתמשך למשפחות נזקקות בפתח תקווה. אני מופתע בכל פעם מחדש מההיענות הרבה ומהנכונות של החברה ומנהליה ובפרט של עובדיה להושיט יד לאלו שידם אינה משגת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן