מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה יוצאת הערב לקרב חוץ מול בני סכנין בקרית אליעזר

0
0

במסגרת המחזור השלישי, בליגת העל תפגוש (שבת 19:10 בקרית אליעזר, שידור בספורט 2), נתניה בקבוצת בני סכנין ◄ החלוץ, כריסטופר מוסונדה, מזמביה, יגיע מחר למבחנים בקבוצה ◄ סכנין: אבו סאלח יפתח מול מכבי נתניה במקום טל חן המורחק
מכבי נתניה יוצאת הערב לקרב חוץ מול בני סכנין בקרית אליעזר
מכבי נתניה יוצאת הערב לקרב חוץ מול בני סכנין בקרית אליעזר

החלוץ, כריסטופר מוסונדה, בן 24 מזמביה, ששיחק בשנה שעברה במדי הנבחרת הצעירה של ארצו, יגיע מחר (א’) לפנות בוקר למבחנים במועדון מכבי נתניה. בינתיים, לאורך כל עונת 2007/2008 לא הצליחה נתניה להשיג ניצחון על קבוצת בני סח’נין בכל חמשת המשחקים שקיימה מולה – שלושה בליגה ושניים נוספים ברבע גמר גביע הטוטו. היום (שבת 19:10 בקרית אליעזר, שידור בספורט 2), מקווים שחקני הקבוצה לשנות את הנתון הזה ולחזור עם ניצחון חוץ ראשון העונה על קבוצת בני סכנין.

כל שחקני הקבוצה צפויים לעמוד לרשות המאמן, לותר מתאיוס, כולל החלוץ החדש-ישן ג’ורג’ בה. עם זאת כשירותו של אמלוג כהן, עד לא ברורה. בסכנין, הכדורגלן אבו סאלח, יפתח במקום טל חן המורחק. אבודו אוקוצ’ה, ששוחרר בסוף השבוע שעבר לא צפוי לשחק מול נתניה במשחק שיערך בקרית אליעזר, חיפה, בשל העבודה, כי אצטדיון דוחא עדיין לא אושר.

◄ השבוע שעבר – ניצחון בכורה בליגה, אוקוצ’ה שוחחר, בה חתם

בשבת שעברה השיגה הקבוצה את ניצחון הליגה הראשון העונה, שהעלה אותה למקום הראשון בטבלה. אלמוג כהן ופרנסמן ביוואן נפצעו באותו משחק, כאשר אלמוג כהן עבר עקירה כירורגית של ציפרן בבוהן הפצועה וחזר להתאמן ביום רביעי באופן חלקי. (שלשום, חמישי) כבר התאמן באופן מלא וצפוי לעמוד לרשות המאמן.

ביום שלישי האחרון, הגיעו אבודו אוקוצ’ה והמועדון להחלטה על פרידה הדדית בעקבות ההחלטה לצרף חלוץ וקשר בונה משחק ברמה גבוהה ובעקבות רצונו של אוקוצ’ה לעזוב.

הנבחן פרינס אולומו שהגיע בשבוע שעבר שוחרר במהלך השבוע ואילו החלוץ ג’ורג’ בה חתם ביום חמישי האחרון, לשתי עונות בקבוצה. בה ששיחק בעונה שעברה במועדון אמר: “אני שמח לחזור למכבי נתניה. אני מכיר את השחקנים ואת המועדון וזה רק יסייע לי. מקווה להצדיק את האמון ולסייע לקבוצה בהשגת היעדים שלה”.

בה, עבר (חמישי) בבקרה התקציבית ויעמוד לרשות הקבוצה במשחק בשבת. לוסיאנו דה ברונו שאמור היה להגיע להתרשמות וניהול מו”מ עם הקבוצה ביטל את הגעתו לאחר שחתם בקולומביה בקבוצה שרצתה להחתימו ללא מבחנים.

◄ היריבה – בני סח’נין

בני סח’נין הייתה אחת ההפתעות של הליגה בעונה שעברה, אותה סיימה במקום הרביעי בעונתה הראשונה לאחר עליית ליגה. במהלך חמישה המפגשים בעונה שעברה לא הצליחה הקבוצה להשיג ולו ניצחון אחד, לא במשחקי הליגה ולא במשחקי גביע הטוטו על היריבה הצפונית.

דדי בן דיין, משמאל, יא יא פטי ומאיר כהן באחד המפגשים בעונה שעברה

העונה עזבו את הקבוצה מספר שחקני מפתח כגון מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, ג’ון קולמה וליאוניד קרופניק. עם זאת מספר שחקנים צברו ניסיון וימשיכו להוות את השלד של הקבוצה יחד עם כישרונות הצעירים של המועדון. בין הותיקים הקפטן מאיר כהן, באסם גנאים ו-יא יא פטי, כאשר יחד איתם נמצאים בקבוצה שחקנים עם ניסיון בליגת העל כמו; טל חן, מזואה אנסומבו, יניב לוזון ואיתן עזריה.

כמו כן, לקבוצה מספרים זרים שהגיעו העונה כמו; אסיין קוואקו ודקרו דרניץ’, כאשר כצפוי להצטרף לקבוצה אבודו אוקוצ’ה שעזב בשבוע שעבר את מכבי נתניה.

לקבוצה צעירים מוכשרים ובראשם חמד גנאים שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה, אושרי גיטא, מומחד ומהרן אבו ריא. מי שמוביל את הקבוצה הוא פרדי דוד שאימון בשנתיים האחרונות במכבי הרצליה ולפני כן בהפועל פ”ת, כאשר המאמן אלישע לוי, עבר במהלך הקיץ יחד עם כמה משחקני הקבוצה לאמן לירוק של מכבי חיפה.

◄ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים

מחירי הכרטיסים הם 40 ו-80 ש”ח, כאשר הקופות בקרית אליעזר תפתחנה בשעה 17:30. ההסעות למשחק תצאנה בשבת בשעה 17:30 מהתחנה המרכזית בנתניה, עלות ההסעה 20 ש”ח.

__________

• הכתבה הובאה באדיבות האתר הרשמי של מכבי נתניה * צילומים: אליאב אוזן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן