מטבחים

הושק קומפלקס המטבחים “סמל” הגדול במזרח התיכון בנמל תל אביב

במרכז המכירות מוצגים לראשונה מטבחים עם ציוד חשמלי ואלקטרוני מהמשוכללים והמתקדמים בעולם, לצד קונסטרוקציות ייחודיות, מטבחים המעוצבים בהשראת מעצבי על ◄ משפחת מוהדב, בעלי רשת "מטבחי סמל", השקיעה כ-14 מיליון ₪
0
0
השף-סלב’ ישראל אהרוני עם ברטו מוהדב, מנכ"ל מטבחי סמל
השף-סלב’ ישראל אהרוני עם ברטו מוהדב, מנכ”ל מטבחי סמל

משפחת מוהדב, בעלי רשת “מטבחי סמל”, השיקו בימים אלו את קומפלקס המטבחים הגדול ביותר במזרח התיכון, בנמל ת”א, בהשקעה של כ- 14 מיליון שקלים. מרכז “מטבחי סמל” בנמל תל אביב, משתרע על שטח של כ- 700 מ”ר, ובמרכזו מוצב מטבח פעיל, שצוות שפים בניצוחו של השף ישראל אהרוני, יכין ויגיש במקום מטעמים ללקוחות ולמבקרים, שיוכלו ליהנות ממבחר משקאות קפה חמים, שתייה קלה וקרה, גלידה ומאזטים למיניהם.

השף-סלב’ ישראל אהרוני, משמש פרזנטור של חברת “מטבחי סמל” ובמסגרת ההסכם, במהלך שנה מפתיחת מרכז המכירות של “מטבחי סמל” בנמל ת”א, בימי שישי, יבשל אהרוני עם צוות של שני עוזרי שף, מאכלים ותבשילים שיחולקו לטעימת המבקרים והלקוחות בחנות. כמו כן, אהרוני, ייתן ייעוץ מקצועי, מתכונים וטיפים ללקוחות שיבקרו בחנות.

המבנה עוצב ע”י האדריכל אלכס מייטלס (שתכנן את מסעדת “מסה“). בכניסה למבנה פיאצה גדולה עם דקלים בכניסה. קונספט המקום בהשראה יפנית עם מוטיבים מהמזרח הרחוק – קווים נקיים וגיאומטריים, חומרים, כגון; מתכות ועץ, כשברקע הים הכחול. הריהוט המשלים את המקום והאווירה, כולו של בית העיצוב המוביל “קסטיאל“. המקום יהיה פתוח עד השעה 24:00.

ברטו מוהדב, מנכ”ל רשת “מטבחי סמל“: “עם פתיחת מרכז המכירות החדש בנמל ת”א, תגדיל החברה את היקף המכירות בכ- 35% בשנת 2009. מחזור המכירות בשנת 2008 מוערך בכ- 90 מיליון שקלים”.

במרכז המכירות החדש בנמל ת”א מוצגים לראשונה מטבחים עם ציוד חשמלי ואלקטרוני מהמשוכללים והמתקדמים בעולם, לצד קונסטרוקציות ייחודיות, מטבחים המעוצבים בהשראת מעצבי על, כגון מטבח המעוצב בהשראת מזוודות הנסיעה שללואי ויטון – דגש על הידיות.

המטבחים המוצגים במרכז עשויים מעצים אקזוטיים, חלקם ייחודיים ל”מטבחי סמל“, כגון; עץ קומבה המגיע מאפריקה בטקסטורה חייתית עם נוכחות המשרה מראה פראי,עץ אומה אקזוטי. המטבחים מעוצבים בפונקציונאליות מרבית ובהתאמה אישית ללקוח, ע”י האחיות; סברינה ו-ויקי.

ברטו מוהדב, מנכ”ל “מטבחי סמל“, מציין שזוהי חנות הרשת הרביעית (כיום יש חנות בערים: רמה”ש, ראשל”צ ובעיר חיפה).

עוד מציין, מוהדב, שבמחקר שוק שערכה החברה ה-ישראלים נמצאים בין 3 המקומות הראשונים בעולם במשך זמן השהות היומית במטבח ובין 2 המקומות הראשונים בעולם בנושא אכילה במטבח (27% מהישראלים אוכלים במטבח), כאשר ברוב המדינות בעולם האכילה מתבצעת בפינת האוכל, בחדר האוכל, בסלון, בחדר שינה או בחדר האורחים.

חב’ מטבחי סמל הינה אחת משתי יצרניות המטבחים הגדולות בישראל, בבעלות משפחת מוהדב והוקמה לפני כ- 25 שנים ע”י האימא, הגב’ סימה מוהדב ז”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן