אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: לשטחה של העיר יתווספו 1000 דונם

0
0

כך ממליצים נציגי משרד הפנים והשיכון לוועדת הגבולות ◄ ראש העיר: “ההמלצה תיתן לנו אוויר לנשימה אבל עדיין אנו חושבים, כי ההתפתחות של העיר תדרוש הקצאת שטחי קרקע נוספים לעיר.
אור עקיבא: לשטחה של העיר יתווספו  1000 דונם
אור עקיבא: לשטחה של העיר יתווספו 1000 דונם

ועדת הגבולות שהקים שר הפנים, מאיר שטרית, שדנה בהרחבת גבולותיה של העיר אור עקיבא, החלה בדיונים אינטנסיביים בנושא וחבריה החלו בסיורי שטח עם ראשי הרשויות והישובים שהסוגיה קשורה גם אליהם.

בתם דיון ממושך יצאו חברי הוועדה לסיור באזור אור עקיבא. ראש העיר שמחה יוסיפוב, הסביר לחברי הוועדה, כי אור עקיבא, גדלה בקצב מואץ וצפוי להגיע בתוך עשור למספר תושבים העומד על 40,000 איש. “לא יתכן, כי העיר תשתרע על פני 4,000 דונם. זה מצב בלתי נתפס” – אמר יוסיפוב.

נציגי משרד הפנים ומשרד השיכון, המליצו, כי יש להעביר 1000 דונם ממזרח לאור עקיבא ועד כביש 4 לשטח השיפוט של אור עקיבא ובכך להרחיב את שטח שיפוטה של העיר. “ההמלצה תיתן לנו אוויר לנשימה אבל עדיין אנו חושבים, כי ההתפתחות של העיר תדרוש הקצאת שטחי קרקע נוספים לעיר”.

שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא, הוסיף: “העיר אור עקיבא צריכה לגדול בשביל צרכים אורבאניים. אני שמח שהגורמים המקצועיים רואים ומבינים את הצרכים של העיר ותושביה. הרחבתה של העיר חשוב להתפתחותה ומחויבת המציאות”.

בתמונה משמאל לימין: מרים גלזר, נציגת ועדת הפנים, חברה בועדת גבולות. סמואל אפלפלד, מהנדס העיר אור עקיבא. דב קהת, לשעבר מנכ”ל משרד הפנים, כיום מייצג את עיריית אור עקיבא בועדה פרופסור ערן רזין, יו”ר חבר ועדה, נציג מטעם ממשלת ישראל. יהודה פתאל, חבר ועדה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן