פלילים

נתניה: תושב העיר אבוהי וובט נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בחוסים במוסד סגור

0
0

במהלך החקירה עלה חשד, שהעבירות בוצעו בשניים מהחוסים במוסד שנדבקו במחלה נגיפית – עליה עודכן משרד הבריאות ◄ החשוד טען כי הוא גילה רק לפני כשנה שהוא חולה במחלת איידס.
נתניה: תושב העיר אבוהי וובט נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בחוסים במוסד סגור
נתניה: תושב העיר אבוהי וובט נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בחוסים במוסד סגור

משטרת ישראל, התירה לפרסום: פרשת ביצוע עבירות מין בחוסים במוסד באזור המרכז. בשבועות האחרונים התנהלה במשטרה חקירה בחשד לביצוע עבירות מין בחוסים, השוהים במוסד סגור באזור המרכז.

לאופירה חסיד כתבת המקומון קול השרון, נמסר, כי במהלך החקירה עלה חשד, שהעבירות בוצעו בשניים מהחוסים במוסד, אשר נדבקו במחלה נגיפית. בעקבות חקירה מאומצת בשיתוף משרד הבריאות, משרד הרווחה והנהלת המוסד ולאחר שהתקבלו תלונות מהורי החוסים, נעצר ביום שלישי אבוהי וובט, תושב נתניה בן 38, שעבד במקום.

בחקירתו הראשונית הכחיש החשוד אבוהי וובט, את העבירות המיוחסות לו, אולם בחקירתו ביום רביעי, הודה החשוד בחלק מהעבירות ואף ביצע שיחזור.

מתברר, כי לחשוד שנעצר יש עבר של עבירות אלימות. הוא עבד במוסד כשנה וחצי כמטפל, ולפני כארבע שנים הפסיק לעבוד שם. זהות פרטי החוסים, בני משפחותיהם וזהות המוסד נותרו תחת צו איסור פרסום.

מפקד תחנת משטרת נתניה, נצ”מ רון גרטנר – מדובר בניצול אכזרי

רון גרטרנר מפקד משטרת נתניה, סיפר, כי; “מדובר בחקירה מורכבת שהתנהלה בחשאיות ובמהלכה “שמו עין” אחר עשרות עובדים. עד שרשימת החשודים צומצמה עד להגעה אל החשוד עצמו”.

גרטרנר, הוסיף ; “אין ספק, כי מדובר בניצול אכזרי של חוסים תמימים, החשוד, שנחקר הכחיש תחילה את המיוחס לו ואח”כ הודה במעשים וסיפר מי היו המעורבים במעשיו וכיצד ביצע אותם.

החשוד וובט, טען בחקירה, כי הוא גילה רק לפני כשנה שהוא חולה במחלת איידס.

הוא יובא לבית המשפט לשם דיון בהארכת מעצרו. החקירה נמשכת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן