מכבי נתניה

מכבי נתניה: ברוך דגו, סיים את דרכו בקבוצה

0
0

הקשר, דגו הצטרף לנתניה רק בקיץ האחרון אם ישוחרר הוא יהיה השחקן השלישי העונה שעוזב את נתניה, לאחר פרנסיס קיויו והשחקן יחיאל צגאי, שקיבל הודעה רשמית על שחרורו.
מכבי נתניה: ברוך דגו, סיים את דרכו בקבוצה
מכבי נתניה; ברוך דגו, סיים את דרכו בקבוצה

הקשר, ברוך דגו, כדורגלן מכבי נתניה סיים את דרכו בקבוצה, לאחר פגישה עם ההנהלה הובהר היום (שלישי) לדגו, כי מעמדו בקבוצה הוא כזה שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת וכאשר ימצא קבוצה יסגרו תנאי עזיבתו.

בלשון המעטה לא אהבו במועדון נתניה את התנהלותו ותגובותיו לאי הכללתו בהרכב הקבוצה לאחרונה, כך גם לדידו של המאמן לותר מתיאוס. מעבר להתנהגות תרמה להינתקות המהירה גם יכולתו החלשה.

דגו הצטרף לנתניה רק בקיץ האחרון וחתם בשורות הקבוצה לשלוש עונות במועדון מכבי נתניה. אם ישוחרר הוא יהיה השחקן השלישי העונה שעוזב את נתניה, לאחר פרנסיס קיויו והשחקן יחיאל צגאי, שקיבל הודעה רשמית על שחרורו.

דגו צפוי היה להשתכר בסכום של כ-170 אלף דולר לעונה, כאשר בכל עונה יתווספו לשכרו כעשרה אחוזים. דגו, ייצא עם הקבוצה ביום ראשון למחנה האימונים באוסטריה ובכך הוא מצטרף לרכש השחקנים בהם: רביד גזל, אלן מסודי, שלו מנשה.

הכדורגלן ברוך דגו (נולד ב-26 במרץ 1981). הוא התחיל את הקריירה שלו בעיר אשדוד שם שיחק בנערים ואף עלה לבוגרים.

בשנת 2001 הוא הובא למועדון מכבי תל אביב בסכום שיא, על ידי המאמן ניר לוין. במכבי תל אביב הוא זכה ב-3 גביעים (2001, 2002 ו-2005) ובעונה השלישית שלו במכבי תל אביב (2003) תרם רבות להשגת אליפות כשכבש 14 שערים ובישל עוד 12 בכל המסגרות, אך נפצע פציעה קשה שהשביתה אותו במחזורי הסיום של אותה עונה ותחילתה של העונה שאחריה. למרות זאת, בסופה של העונה הוכתר דגו כ”שחקן העונה”.

אף על פי שלא שיחק וישב על הספסל פעמים רבות במהלך עונת 2004/05, הספיק דגו להיות הכובש היחיד של מכבי בליגת האלופות, עם ארבעה שערים ולזכות עמה בגביע המדינה.

לאחר שהקפטן אבי נמני הודח ממכבי ת”א בסוף עונת 2003, אוהדים רבים של הקבוצה ראו את מחליפו דגו כאשם בהדחתו. האוהדים הללו קראו לסילוקו של דגו מן הקבוצה. בסופו של דבר, דגו אכן עבר לקבוצת הפועל תל אביב בעונת 2005/06, וזכה עימה בגביע המדינה לאותה עונה ולעונה שאחריה, עונת 2006/07.

לדגו יש 2 הופעות בנבחרת ישראל בכדורגל.

בסוף עונת 2007/08 עזב ברוך דגו את הפועל תל אביב לאחר שחוזהו הסתיים. המידע הובא מתוך ויקיפדיה.

_______

צילום הכדורגלן ברוך דגו בוצע ע”י ניר בוקסנבאום, אתר One.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן