אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: הישג לאלי אנקונינה יו”ר המועצה הדתית: שתי ישיבות נפתחות בעיר

0
0

לראשונה בתולדות המקום התמקמו בעיר “ישיבה קטנה” ו”ישיבה גדולה” שיגבירו את “לימודי התורה” ◄ הישיבות עברו מאשדוד ומבית”ר ◄ ראש העיר שמחה יוסיפוב מברך על כך ומבטיח “לא ישתנה הסטאטוס קוו בנושאי דת”
אור עקיבא: הישג לאלי אנקונינה יו
אור עקיבא: הישג לאלי אנקונינה יו”ר המועצה הדתית: שתי ישיבות נפתחות

לראשונה בתולדות העיר ייפתחו בשבוע הבא בעיר אור עקיבא, שתי ישיבות תורניות. האחת “ישיבה קטנה” לתלמידים ובני נוער והשנייה “ישיבה גבוהה” המיועדת לבוגרים יותר. הישיבות בראשותו של הרב הגאון שלמה יגודייב, מעתיקות את מיקומן מאשדוד ומבית”ר עילית לאור עקיבא.

מעברן של ישיבות “שערי תורה”, שבהן כ-120 תלמידים, נחשב להישג גדול של אלי אנקונינה, יו”ר המועצה הדתית בעיר אור עקיבא, שדאג לאיתור מקום מתאים שישמש כמשכן זמני לישיבות עד שיוכלו להקים את מבני הקבע שלהם בעיר. בשלב ראשון, ישתכנו תלמידי הישיבות במתחם “חסידי ברלסב” שהתפנה באור עקיבא.

“זו זכות גדולה לנו לארח באור עקיבא את הישיבות המפוארות הללו” – אמר אנקונינה יו”ר המועצה הדתית בעיר והוסיף; “אנחנו גאים בפתיחת הישיבות הללו בעירנו.זו התגשמות של חלום ישן שלי. בסיעתא דשמיא הגענו לכך. התלמידים ורבניהם יחזקו את הציבור התורני באור עקיבא ואת העיר כולה”.

אלי אנקונינה הודה ליחיא ובבר בן חמו, תושבי אור עקיבא אשר תרמו מכספם להקמת המתחם שבו תשכון הישיבה שבראשה עומד הרב שלמה יגודייב, תלמידו של הרב הגאון אליעזר מנחם שך זצ”ל.

ראש העיר שמחה יוסיפוב, שנתן את הסכמתו להעברת הישיבות לעיר, מברך גם הוא על “תוספת התלמידים וצוות הישיבה לעירנו” ומרגיע את התושבים החילוניים של העיר, כי; “הסטאטוס קוו בענייני דת באור עקיבא לא ישתנה עם פתיחת הישיבות”.

שנת הלימודים בישיבות מתחילה בראש חודש אלול ובאור עקיבא מקווים כיעד אז יסיימו את כל ההכנות לקליטת “ציבור בני הישיבות” בעיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן