מכבי נתניה Fcmn בגביע אופ"א

מכבי נתניה, הבעלים, דניאל יאמר: פרק אירופה נגמר, אל תפגעו בקבוצה, עזרו האחד לשני

0
0

נתניה הועפה מגביע אופ”א, נוצחה 2:0 ע”י ורנה הבולגרית ◄ הבעלים, יאמר: אני כל הזמן שומע ששחקן זה או אחר רוצה ללכת. מי שרוצה ללכת יכול ללכת ◄ יש לנו ליגה ארוכה מאוד ומחר מתחיל פרק חדש והעונה שלנו בליגה הישראלית מתחילה ביום ראשון
מכבי נתניה, הבעלים, דניאל יאמר: פרק אירופה נגמר, אל תפגעו בקבוצה, עזרו האחד לשני
מכבי נתניה, הבעלים, דניאל יאמר: פרק אירופה נגמר, אל תפגעו בקבוצה, עזרו האחד לשני

מכבי נתניה הודחה אמש (חמישי) מגביע אופ”א לאחר שנוצחה 2:0 ע”י צ’רנו מורה ורנה במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני. נתניה, סיימה במשחק הראשון שנערך בבלומפילד, בתיקו 1:1. במפגש בסופיה נכנעה לשני שערים ללא מענה כאשר הראשון מביניהם (דקה 8), היה מבייש; השוער לירן שטראובר, הרחיק רע כדור לעבר הבולגרי המסוכן לעברו של אלכס היריב, זה הבחין בשוער כשהוא הרחק משערו וכמוצא שלל רב שלח טיל ממרחק של כמעט חצי מגרש שעבר בקשת מעל השוער שטראובר והכניע אותו. 0:1 למארחים המאושרים.

בדקה ה-77, תם ונשלם סיפור השתתפותה של נתניה, בסיבוב המוקדמות השני במסגרת גביע אופ”א. היה זה דווקא ה”בונקריסט” לואיס מרין שפתח “בור” בהגנת נתניה, והעניק “מתנה” נוספת למארחים עם ריקרדו פירס, שנכנס כמה דקות קודם לכן כמחליף, כדי לבעוט כשהוא “לא מכוסה” מטווח של 10 מטרים אלכסונית לשער ולקבוע 0:2 לזכות ורנה.

בעקבות ההפסד שוחח דניאל יאמר הבעלים של מכבי נתניה, לפני ארוחת הערב עם השחקנים ואמר להם את הדברים הבאים; “אף אחד בחדר הזה לא שמח שהפסדנו, אבל האמת היא שאנחנו לא מוכנים עדיין לאירופה. הם היו ראויים לנצח אותנו בשני המשחקים וזהו. אני לא רוצה שתגידו שהפסדנו בגלל חוסר מזל, ולא רוצה לשמוע שום תירוצים, שום האשמות אחד על השני.

הפסדנו ולא עברנו לשלב הבא, כי לא היינו ראויים לכך. אני עושה מאמצים רבים, נותן אהבה ואמון בקבוצה ומאמין בכם מאוד, אבל את המשחק הזה הפסדנו כבר בישראל, מאחר והגישה שלנו צריכה להיות גישה של כבוד לבעלים, לנשיא, למאמן ולמועדון.

אני כל הזמן שומע ששחקן זה או אחר רוצה ללכת, להישאר, ללכת. מי שרוצה ללכת יכול ללכת, אני לא רוצה שחקנים שלא רוצים להיות ואני מודיע, חד משמעית, כי כל שחקן שרוצה ללכת יכול ללכת. אנחנו קבוצה אחת ולא אתן לאף אחד לפגוע בקבוצה הזו.
אני רוצה שתמחקו החל ממחר את המשחק הזה ורוצה לראות אתכם עם חיוך על הפנים. כל מי שצריך עזרה, תעזרו לו.

אני רוצה לראות שחקנים מרימים אחד את השני, עוזרים האחד לשני ותראו שאתם לא פראיירים. לא רוצה שתפגעו במועדון, במאמן וברוח שאותה בנינו.

יש לנו ביום ראשון, הקרוב, משחק מול (מכבי פ”ת) ואני רוצה לראות בו מחויבות למועדון, שתגיעו אליו מרוכזים ושתראו שיש פה קבוצה. הפסדנו את המשחק היום ביחד והוא נגמר, יש לנו ליגה ארוכה מאוד ומחר מתחיל פרק חדש והעונה שלנו בליגה הישראלית מתחילה ביום ראשון” – סיכם דניאל יאמר הבעלים של מועדון מכבי נתניה.

מתיאוס: הפסדנו ולא עברנו לשלב הבא, כי לא היינו ראויים לכך

◄ לותר מתיאוס מאמן הקבוצה, התייחס לשאלה על כך שפתח עם שלושה בלמים ואמר לאתר הרשמי; “היו לנו 90 דקות לכבוש ולא רצינו לסכן הכל. היו לנו הזדמנויות טובות להבקיע, אבל כשאתה לא מנצל הזדמנויות אתה לא יכול לנצח. התכוננו היטב. היה לנו משחק טוב נגד בית”ר ירושלים, שנתן דחיפה מנטאלית, אבל היינו עצבניים היום. זו לא השיטה, אלא העובדה שלא היינו מרוכזים. איבדנו הרבה כדורים והכדור היה יותר מדי זמן באוויר”.

כנשאל מדוע הקבוצה שיחקה טוב יותר אחרי החילוף במחצית, ענה; “זה לא היה שינוי השחקן, התעוררנו אחרי 45 דקות, לא הבנתי למה התחלנו ככה, בכל מקרה השער הראשון שספגנו אחרי 6 דקות הימם אותנו”.

כנשאל מה דעתו על כך ששטראובר אמר לאוהדי הקבוצה, כי הוא לוקח את האשמה עליו אמר מתיאוס; “אני לא רוצה לדבר עם עיתונאים על משהו שלא דיברתי עם השחקנים. אבל זה לא רק שטראובר, היינו חייבים להבקיע שער היום ולא השכלנו למרות שהיו לנו יותר הזדמנויות מהם. ההבדל היה שהם יכלו להבקיע מ-50 מטרים ואנחנו לא יכולנו מ-5 מטרים. אני כמובן לא מרוצה מהדרך שבה שיחקנו היום”.

כשנשאל האם הוא מתכנן שינויים, השיב; “זה לא זמן לדבר על שינויים. אנחנו מפסידים ביחד ומנצחים ביחד. עכשיו נצטרך לנתח את המשחק. אלכס (הבולגרי) היה האיש של שני המשחקים ועשה את ההבדל בינינו לבינם”.

כנשאל מה לדעתו הסיבה לחוסר ההצלחה ענה; “הבעיה הגדולה בישראל היא שכשיש משחקים בינ”ל, השחקנים מגיעים עצבניים וחסרי ביטחון, לכן, מתקשים לעבור סיבובים. צריכים להאמין בעצמנו ולא לתת רק 10 דקות טובות, אלא להתחיל מהתחלה. למכבי נתניה יש עתיד והכדורגל הישראלי השיג תוצאות יפות בשנים האחרונות, ויכול היה לעלות כמה דרגות, בשביל זה צריך לעבוד קשה. צריך ניסיון כדי לשחק בחו”ל, אבל אי אפשר לצבור ניסיון אחרי שני משחקים בלבד באופ”א. לא חושב שהם היו יותר טובים אבל הם הבקיעו בסך הכול שלושה שערים ואנחנו רק אחד ולכן אנחנו מברכים אותם על כך”.

איתי שכטר

◄ איתי שכטר; “מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו קבוצה יותר טובה וחזקה מהם. התכוננו טוב למשחק, אבל דברים לא הסתדרו. במחצית השנייה שלטנו והחמצנו וכואב לי הלב. שמח שחזרתי לשחק, אבל מאוכזב ועצוב שהפסדנו” על השוער שטראובר, אמר :”מי שהביא אותנו למצב של גביע אופ”א, זה לירן והשחקנים ששיחקו בעונה שעברה. הוא שוער ענק וייתן עונה גדולה. זה קורה, פעם אני טועה, פעם רביד ופעם אלמוג. צריך להפריד ולהתכונן למשחק מול מכבי פ”ת כדי לקחת שלוש נקודות. אני מודה לקהל שהגיע לפה לתמוך בנו ועודד אותנו”.

◄ רביד גזל; “אין תירוצים, אם לא עברנו אותם, זה כישלון. צריך לעבוד קשה במהלך העונה הקרובה, כדי להגיע שוב לאופ”א. היינו צריכים להוכיח על המגרש שאנחנו טובים יותר מ-ורנה אבל לא הצלחנו וזה מה שהכריע את המפגשים איתם”

◄ דדי בן דיין; “אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל הסתיים “פרק אירופה”. ממחר ב-17:30 נתחיל להתכונן למפגש מול מכבי פ”ת. רצינו מאוד לעבוד שלב ולא יצא. כשהשחקנים אינדיבידואלים אנחנו טובים יותר, אך כקבוצה הפסדנו”.

◄ גולן חרמון; “אנחנו מאוכזבים מאוד עבור המועדון, העיר והאוהדים. הגענו להזדמנויות גם במחצית הראשונה וגם בשנייה ולא השכלנו לנצח, אבל למרות כל זאת נצטרך להמשיך הלאה ולתת הכול בליגה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן