מושבים

תנועת המושבים קוראת לאוצר להפסיק ולהקריב את החקלאים על מזבח התקציב

0
0

התנועה מברכת על ההחלטה להמשיך את חוק הגליל ◄ מזכ”ל תנועת המושבים: ישובי קו העימות לא היו יכולים לספוג את המכה הכלכלית של ביטול חוק הגליל ולא היו עוברים על כך לסדר היום.
תנועת המושבים קוראת לאוצר להפסיק ולהקריב את החקלאים על מזבח התקציב
תנועת המושבים קוראת לאוצר להפסיק ולהקריב את החקלאים על מזבח התקציב

מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, ברך על ההחלטה להסיר מחוק ההסדרים את ההצעה לבטל את חוק הגליל בענף הלול. לדבריו, מדובר בהצעה רעה שנוגדת החלטות של הממשלה מתחילת השנה להאריך את חוק הגליל במספר שנים ולכן טוב שהיא ירדה מסדר היום באותה מהירות שבה היא צצה.

בן דוד, אמר; “אין זה נכון ואין זה ראוי מצד האוצר להקריב את החקלאים על “מזבח התקציב” ובכל פעם למצוא פתרונות בדמות ביטול חוקים וקיצוץ תקציבים המיועדים לסייע לחקלאים, שומרי הקרקעות במדינת ישראל”.

בן דוד, הוסיף, כי; “ישובי קו העימות לא היו יכולים לספוג את המכה הכלכלית של ביטול חוק הגליל ולא היו עוברים על כך לסדר היום. עמדנו בפתח של מאבק ממושך שהיה עלול להגיע לסגירת ישובים וכבישים ולהרס התשתית ההתיישבותית שומרת הקרקע, שנבנתה במשך עשרות שנים באחד האזורים החשובים ביותר לביטחון המדינה. המגדלים שמחים שהם יכולים לחזור לשגרה ולהמשיך לעסוק בעבודתם היומיומית”.

“אין לי ספק שההתארגנות המהירה והמחאה המשותפת מצד ארגון מגדלי העופות וראשי המועצות האזוריות בצפון הארץ, סייעו רבות לביטול רוע הגזירה והוכיחו שוב את חשיבותה ויעילותה של התארגנות מסודרת” – סיכם מזכ”ל תנועת המושבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן