שדרות

שדרות: התוכנית של אחלמה פרץ לעידוד הכלכלה בעיר – פטור ממע”מ כמו בעיר אילת

0
0

אם תתקבל התוכנית, כל אדם הקונה בשדרות ישלם פחות 15.5% ממחיר כל רכישה, כמו באילת ◄ פרץ: אם תושבי אשדוד הצליחו להשיג בית חולים, אין סיבה שאנחנו לא נצליח להשיג את הפטור ממע”מ, שיסייע לכל תושבי העיר, לעסקים ולמפעלים
שדרות: התוכנית של אחלמה פרץ לעידוד הכלכלה בעיר – פטור ממע
שדרות: התוכנית של אחלמה פרץ לעידוד הכלכלה בעיר – פטור ממע”מ כמו בעיר אילת

בימים אלו יוזמת אחלמה פרץ, המועמדת לראשות העיר שדרות, תוכנית לעידוד הכלכלה בעיר הכוללת מתן פטור ממע”מ בשדרות. אם תתקבל התוכנית ע”י הממשלה יהיה זה הישג אדיר לעיר: כל קניה במכולת וכל עסקה יהיה זולות יותר ב- 15.5%, ולבעלי מפעלים ועסקים יהיה תמריץ להעביר את עסקיהם לעיר כדי ליהנות מהפטור.

את התוכנית של אחלמה מלווה עצומה, עליה מתכוונים פעיליה להחתים את כל תושבי שדרות, בה היא דורשת מהממשלה, יחד עם תושבי שדרות, לכונן את “חוק אזור סחר חופשי בשדרות”. שיגדיר את אזור שדרות כאזור פטור מ-מע”מ, כמו אילת.

“שדרות צריכה להתחיל לחשוב ברצינות על העתיד, איזו עיר אנחנו רוצים להיות” אמרה אחלמה; “אנחנו צריכים להתאחד כדי לדרוש מהממשלה להכיר בכך שהיום חשוב לחזק את שדרות, שהיא היום המשימה הלאומית של מדינת ישראל. חוק כזה יכול להיות המהפך של שדרות, הצעד המשמעותי ביותר שנמצא בידינו כדי להבטיח לשדרות עתיד פורח”.

הפעילים של אחלמה פרץ מתכוונים להתחיל בימים הקרובים בהחתמת כל תושבי העיר על העצומה שתקרא לממשלה לאשר את הפטור מ-מע”מ.

“אני יודעת שיש בשדרות הרבה תושבים פסימיים” – אמרה פרץ; “ושיש אנשים שיחשבו שאין סיכוי, אבל אני מזכירה לכולם שבעיר אשדוד, התושבים התאחדו ודרשו בית חולים עד שהממשלה נאלצה להיענות ושלמאבק שלנו יהיו הרבה יותר תומכים במרכז ובעיר ירושלים. אנחנו יכולים להצליח אם נאמין ונהיה מאוחדים ולכן חשוב שכל תושב בשדרות יחתום על העצומה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן