כאן כפר יונה

כפר יונה: המרכז למחקר גרעיני שורוק, יערוך מיפוי מקיף של קרינה אלקטרומגנטית

0
0

ראש מועצת כפר יונה, אפי דרעי: “הישוב מתפתח בקצב מהיר, בד בבד עם ההשקעה הרבה שלנו בתשתיות, שעומדת על למעלה מ-120 מיליון שקלים ב-5 שנים, אנו מקפידים שכל בנייה בישוב תתבצע תוך שמירה קפדנית על איכות הסביבה ואיכות חיי התושבים”.
כפר יונה: המרכז למחקר גרעיני שורוק, יערוך מיפוי מקיף של קרינה אלקטרומגנטית
כפר יונה: המרכז למחקר גרעיני שורוק, יערוך מיפוי מקיף של קרינה אלקטרומגנטית

מועצת כפר יונה, שכרה באחרונה את שירותי המרכז למחקר גרעיני שורוק, כדי לערוך מיפוי מקיף של קרינה אלקטרומגנטית* בישוב. זו הפעם השנייה בשנה האחרונה בה עורכת המועצה בדיקה מסוג זה. לפני כשנה, דווח, כי עמותת מלר”ז, ביצעה בדיקה במבני ציבור, גני ילדים ובחטיבת הביניים איש שלום בישוב, שתוצאותיה הראו, כי רמות הקרינה בישוב הינם בתקני המשרד להגנת הסביבה.

במועצה, מדגישים, כי לא הסתפקו בכך, המדידה האחרונה התבצעה במרבית רחובות כפר יונה. המדידה בוצעה באמצעות מערכת ניטור ממוחשבת במועד אקראי. בחלק מהרחובות נערכו מדידות מספר פעמים.

מהתוצאות, עולה, כי; “רמות הקרינה שנמדדו ברחבי הישוב נמוכות ביותר” ומהווים פחות מאחוז אחד מרמת החשיפה המותרת לציבור הרחב על פי המלצות האגודה הבינלאומית להגנה מקרינה וכי רמות הקרינה עומדות בהגבלות המשרד להגנת הסביבה בתחום התדרים המחמיר ביותר, ובדרך כלל נמוכות עוד יותר”.

אפי דרעי ראש מועצת כפר יונה; “הישוב מתפתח בקצב מהיר, בד בבד עם ההשקעה הרבה שלנו בתשתיות, שעומדת על למעלה מ-120 מיליון שקלים בחמש שנים, אנו מקפידים שכל בנייה בישוב כפר יונה תתבצע תוך שמירה קפדנית על איכות הסביבה ואיכות חיי התושבים”.

________

*קרינה אלקטרומגנטית היא הפרעה מחזורית הרמונית בשדה החשמלי והמגנטי, המתפשטת במרחב. הפרעה כזו נקראת גל אלקטרומגנטי. חזית הגל של הקרינה האלקטרומגנטית מתקדמת בריק במהירות קבועה, שהיא מהירות האור. לעתים מתוארת הקרינה האלקטרומגנטית גם כזרם או שטף של חלקיקים, הנקראים פוטונים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן