רוחניות

מדונה Madonna היא טיפוס שלא יודע לחיות בזוגיות

כך קובעת המתקשרת ההוליסטית, אריאן לב, לרגל יום הולדתה ה- 50 של הזמרת הגדולה בעולם; היא מאוד עצמאית ויודעת להסתדר לבד, דבר שיכול להשפיע מאוד על עתיד יחסיה עם בעלה גיא ריצ’י. במידה ולא יבוא שינוי מצידה צפויים גירושים בין השניים, בשנתיים הקרובות.
0
0
מדונה Madonna היא טיפוס שלא יודע לחיות בזוגיות - קובעת אריאן לב מתקשרת הוליסטית
מדונה Madonna היא טיפוס שלא יודע לחיות בזוגיות – אריאן לב מתקשרת הוליסטית

הזמרת מדונה לואיז צ’יקונה, המוכרת בשמה הפרטי, מדונה, ( Madonna Louise Ciccone Ritchie), מגיעה לגיל 50, (נולדה ביום ה-16 באוגוסט 1958) וזו הזדמנות יוצא מן הכלל, לגלות מה צופן לה העתיד בכמה מישורים בחייה, לצורך כך, פנינו למתקשרת ההוליסטית, אריאן לב, מתקשרת רוחנית הוליסטית, מומחית לתת מודע ולבעיות השמנה, בעלת ראיה רנטגנית אשר חזתה מספר פעמים לגבי עתידה של מדונה ודבריה זכו אף להתפרסם באתרי אינטרנט ברחבי העולם.

מדונה היא זמרת פופ, מלחינה, שחקנית, רקדנית, סופרת, מפיקה, פעילה חברתית וסמל אופנה אמריקאית. מדונה מתגוררת כיום באנגליה עם בעלה, הבמאי גאי ריצ’י, עם שלושת ילדיה: לורדס, רוקו ודייוויד.

ראשית פרסומה בתחילת שנות השמונים וכיום היא נחשבת לאחד האמנים המצליחים ביותר בכל הזמנים ומכונה בתקשורת ’מלכת הפופ’, חרף פרסומן של כמה תמונות לא מחמיאות שלה בשבועות האחרונים שעוררו גל שמועות אותן סתרה מיד בהכנות ליום הולדתה.

אריאן לב, מציגה תחזית מה צופן עתידה של הזמרת הגדולה לרגל יום הולדתה ה- 50 בתחומים שונים:

♥ זוגיות:

קיימת בין מדונה לבין בעלה גיא ריצ’י אהבה ענקית, אך זה לא משנה את העובדה, כי מדונה היא טיפוס שלא יודע לחיות בזוגיות, היא מאוד עצמאית ויודעת להסתדר לבד, דבר שיכול להשפיע מאוד על עתיד יחסיה עם גיא. במידה ולא יבוא שינוי מצידה צפויים גירושים בין השניים, בשנתיים הקרובות.

♥ בריאות:

מדונה רגישה מאוד באזור הקיבה, הבטן העליונה והכבד. אם היא תמשיך להזניח את הבריאות שלה, יכול להיות שעד גיל 52 תתפתח אצלה מחלה לא פשוטה.

♥ קריירה:

עומדת מאחורי הפקות וטיפוח של זמרים חדשים וצעירים. תמשיך כמובן להופיע ולהצליח, אך תתמקד יותר בטיפוח של זמרים חדשים. בשלוש בנים הקרובות הבת שלה תפנה לשאו-ביז דבר שהאימא תתנגד אליו מאוד בהתחלה ותתמוך רק לאחר מכן.

__________

אריאן לב, ילידת חיפה, בוגרת תואר ראשון (B.A) במדעי החברה באוניברסיטת חיפה. התמחתה במגוון שיטות טיפול הוליסטיות – דמיון מודרך, שחזור גלגולים, מאסטר רייקי, הילינג ועוד. כמו כן, היא התמחתה באימון עסקי.

אריאן לב

אריאן לב, ידועה באינטואיציה חזקה מאוד המאפשרת לה לראות את האדם מבפנים, ולאבחן במדויק את החסימות הרגשיות והפיזיות אשר חוסמות אותו מלהגשים את חייו במלואם. בעזרת יכולת אבחון נדירה זו, לב, מצליחה למצוא את הדרך הנכונה עבור כל אדם שתוביל אותו לשחרור, לחופש ולהגשמה עצמית מלאה.

אריאן, התמחתה ופיתחה שיטות רבות וייחודיות לעבודה על תת-המודע על מנת ליצור מציאות רצויה מתוך המצב הקיים. שיטות אילו הינן ייחודיות לאריאן ומפורסמות בארץ ובעולם. שיטות אילו מהוות כלי עבודה רבי עוצמה עבור מטופליה, אשר נחשפים ונפתחים אל כוחו העצום של תת המודע, לומדים מהו ולומדים למנף כוח זה בדרכם להצלחה והגשמה עצמית.

אריאן, הינה בעלת “מרכז הוליסטי להגשמה עצמית” בעיר רמת-גן ועל חוג לקוחותיה נמנים חברי כנסת ממפלגות שונות, אנשי תקשורת, אמנים, אנשי עסקים ועוד.

בין לקוחותיה: מיטל דוהן, חני נחמיאס, רוית אסף, אוולין הגואל ועוד שורה של פוליטיקאים ואנשי עסקים. פרסומה העולמי של אריאן לב, החל עם חשיפתה הבינלאומית כאשר התראיינה לגבי למצבה של בריטני ספירס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן