אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: משרד התחבורה אישר תקציב ענק לעבודות תשתית למרכז עירוני חדש

0
0

מדובר בהישג גדול לראש העיר אור עקיבא שמחה יוסיפוב: “המרכז החדש ישדרג את אור עקיבא בכל התחומים; הציבור ייהנה מרמת שירותים מודרנית ומשוכללת”
אור עקיבא: משרד התחבורה אישר תקציב ענק לעבודות תשתית למרכז עירוני חדש
אור עקיבא: משרד התחבורה אישר תקציב ענק לעבודות תשתית למרכז עירוני חדש

בפגישה שקיים השבוע שמחה יוסיפוב ראש העיר אור עקיבא עם מנכ”ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, הוחלט להעביר לידיו תקציב של 32 מיליון שקל לביצוע התשתיות הדרושות להקמת המרכז העירוני החדש של אור עקיבא וביצוע עבודות ברחוב הנשיא שבמרכז העיר.

ההקצבה הגדולה של משרד התחבורה לביצוע הפרויקט נחשבת להשיג גדול של ראש העיר שמחה יוסיפוב, שכן משרד התחבורה אינו מקצה בדרך כלל סכומים כה גבוהים לפרויקטים עירוניים.

על פי התוכנית ה”מרכז העירוני החדש של אור עקיבא” יוקם בין המחלף לבין היכל התרבות והוא יכלול מרכז מסחרי, מבני ציבור, בניני מגורים ושטחים ירוקים.

במרכז החדש יהיו שישה מבנים של 18 קומות, בנין מגורים של 9 קומות, שיכללו דירות פאר גדולות ופנטהאוזים, בניין עיריית אור עקיבא, מבנה של קופת חולים ומרכז של הדואר.

“בהקמת המרכז החדש שתכלול עבודות התשתית יחלו בחודשים הקרובים, והוא יביא לשדרוג העיר בכל התחומים ותעמיד לרשות התושבים רמת שירותים מודרנית ומשוכללת, תוך שימת דגש על איכות סביבה ונגישות מקסימאלית” – הדגיש שמחה יוסיפוב ראש העיר של אור עקיבא, שהביא בהלך הקדנציה בה הוא מכהן כראש העיר, עשרות מיליוני שקלים מתקציבים ממשלתיים לפיתוחה של העיר, ששינתה פנייה לבלי הכר.

“הקמת “המרכז העירוני החדש אור עקיבא” שיכלול דירות של 140 מ”ר, באיכות בנייה גבוהה ומדורנית, תמשוך לעיר אוכלוסייה חזקה מבחינה כלכלית שתתרום תרומה משמעותית לקידומה של אור עקיבא” – סיכם יוסיפוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן