אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא, מרוצה: ירידה דרמטית בפשיעה ברחבי העיר

0
0

יחד עם הנתונים החיוביים מתכוונים בעיר להמשיך ולפעול במלוא המרץ לצמצם את שיעור הפשיעה… גם בעיר ניו יורק הבינו, כי תוספת של כח שיטור מביאה עבריינים לחפש קרקע לפעילות במקומות אחרים – מסביר ראש העיר שמחה יוסיפוב
אור עקיבא, מרוצה: ירידה דרמטית בפשיעה ברחבי העיר
אור עקיבא, מרוצה: ירידה דרמטית בפשיעה ברחבי העיר

שיתוף הפעולה בין המשטרה לעיריית אור עקיבא ותגבור תחנת המשטרה בעיר נותן אותות חיוביים. התוצאות בשנה האחרונה מעידות על בלימת רמת הפשיעה עד כדי ירידה דרמטית בהיקפה בעיר. “הנתונים מצביעים על כיוון חיובי ואני מודה למפקד משטרת חדרה, סנ”צ משה כהן, לסגל הפיקוד בתחנה, לפיקוח העירוני, למתנדבי המשא”ז והסיירת העירונית ששותפים במאמץ המשותף לצמצום הפשע בעיר ולשיפור איכות החיים שאנו כה עמלים להשיגה. ביטחון אישי הוא חלק בלתי נפרד מחיים שלווים בעיר מודרנית בישראל” – כך אמר שמחה יוסיפוב, ראש העיר שניהל מאבק חסר פשרות לתגבור המשטרה באור עקיבא.

נתוני הפשיעה נמסרו לבקשת יוסיפוב ע”י מפקד משטרת חדרה, סנ”צ משה כהן בראשית השבוע; “מדובר בנתונים מעודדים המוכיחים כי דרישת העירייה לתוספת כוחות שיטור וניידות הייתה מוצדקת וכי השיטור המשולב: משטרה – עירייה, מהווה מתכון מנצח בטיפול בפשיעה. נהווה דוגמא ומופת גם בתחום השיטור הקהילתי” – מסכם יוסיפוב.

מהנתונים הסטטיסטים המשווים את ינואר – יולי אשתקד לתקופה הנוכחית, עולה, כי תופעת ההתפרצויות ל-בתי עסק ירדה בשיעור של 56.3%. התפרצויות לדירה פחתו ב- 34.7% כך גם תופעת גניבות הרכב פחתה ב- 28.6%. בתחום עבירות רכוש נרשמה ירידה של 13.8% ואלימות יעד ארגון ב- 22.5 אחוז מקרי השוד בעיר צומצמו ב-25%.

תודה מיוחדת לסנ”צ משה כהן

יחד עם הנתונים החיוביים מתכוונים בעיר להמשיך ולפעול במלוא המרץ לצמצם את שיעור הפשיעה. “גם בעיר ניו יורק הבינו, כי תוספת של כח שיטור מביאה עבריינים לחפש קרקע לפעילות במקומות אחרים” – מסביר שמחה יוסיפוב.

“ברור לנו שתוספת כמות שוטרים רצויה אינה אפשרית, בשל קשיים תקציביים של משטרת ישראל, לכן, אני ממשיך בקריאה לתושבים הבוגרים ולבני נוער להצטרף לפעילות במסגרת המשמר האזרחי, כדי להוסיף מאות זוגות עיניים שיסייעו בפעילות האינטנסיבית של המשטרה. במקביל לא נחסוך במשאבים ונתגבר את המשטרה בכוחות עירוניים של הפיקוח העירוני ובאמצעים, ככל שנידרש” – סיכם ראש העיר יוסיפוב.

בעיריית אור עקיבא ממשיכים לעקוב אחר נתוני הפשיעה ויש האומרים שמערכת החינוך המשומנת שמובילה במחוז הצפון ומהווה דוגמא ומופת בכל רחבי הארץ מהווה נדבך נוסף בהצלחה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן