אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: תושבי העיר, ישותפו ברווחי אזור התעשייה קיסריה

0
0

אזור התעשייה קיסריה מהגדולים והעשירים בארץ ינוהל במשותף גם על ידי; אור עקיבא הסמוכה, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה, חוף הכרמל וג’סר א-זרקא ◄ ח”כ גבאי; ללא ספק, הכסף יסייע רבות למטרות חינוך ותרבות, ויקדם את התושבים.
אור עקיבא: תושבי העיר, ישותפו ברווחי אזור התעשייה קיסריה
אור עקיבא: תושבי העיר, ישותפו ברווחי אזור התעשייה קיסריה

אמש (ג’) אושרה בקריאה ראשונה הצעת החוק של ח”כ אליהו גבאי (האיחוד הלאומי-מפד”ל), “אזור התעשייה קיסריה”. ח”כ גבאי, שהוא גם יו”ר השדולה החברתית בכנסת, הדגיש, כי מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לתמוך אך ורק באוכלוסיה החזקה, והיא חייבת לפעול לקירוב הפערים הקיימים כיום באוכלוסיות השונות במדינה.

לפי הצעת החוק של ח”כ אליהו גבאי הגיעו עיריית אור עקיבא והישוב קיסריה להסכם לפיו בשנת 2022 יעבור אזור התעשייה של קיסריה לניהול משותף על ידי מועצות מקומיות פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה, ג’סר א-זרקא, מועצה אזורית חוף הכרמל והישוב קיסריה והעיר אור עקיבא. עד מועד זה, תשלם קיסריה מדי שנה 3 מליון דולר ל-עיריית אור עקיבא.

ח”כ גבאי; “סוף סוף תוקן עול של שנים רבות, אשר פגע רבות בתושבי האזור. הצעת החוק ואישורה היא בשורה חסרת תקדים לתושבי העיר אור עקיבא ולתושבי ישראל. ללא ספק, הכסף יסייע רבות למטרות חינוך ותרבות, ויקדם את התושבים. אני מקווה שלאחר קבלת החוק, ובעקבות הסכם זה נעשה תיקוני עוולות נוספים במקומות נוספים ברחבי הארץ”.

“לא ייתכן מצב שבו אוכלוסיות מסוימות ממדרות את עצמן משאר הציבור, ולא ייתכן שיקומו יישובים אשר כל ייחודם והאפשרות להצטרף אליהן הינו הרמה הסוציו-אקונומית של הגרים בה”, ציין גבאי.

“במקום חברה תומכת ועוזרת, אשר מקדשת ומעודדת עזרה הדדית בין האוכלוסיות השונות, אנחנו יוצרים פירוד בין האנשים השונים בתוך עם ישראל. האם אנו נשלים עם מצב בו לדוגמא שכונת רחביה תחליט להיפרד ולפעול בנפרד מהעיר ירושלים?!” שאל – סיכם ח”כ אליהו גבאי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן