עמק חפר

מועצה אזורית עמק חפר חילקה מלגות לימוד ל-53 סטודנטים מבניה

0
0

אייל עמרמי, מקיבוץ עין החורש, סטודנט בבית הספר למדעי הים ברופין, אמר, כי הוא מושא לקנאה מצד חבריו ללימודים, מכיוון שברשויות מהם הם באים לא קיים מפעל מלגות שכזה, דבר שממלא את ליבו גאווה על היותו בן עמק חפר.
מועצה אזורית עמק חפר חילקה מלגות לימוד ל-53 סטודנטים מבניה
מועצה אזורית עמק חפר חילקה מלגות לימוד ל-53 סטודנטים מבניה

“ההון האנושי זה משאב הטבע והכוח הכלכלי היחיד שיש לנו במדינה. מערכת החינוך המצוינת של המועצה, שאתם בוגריה והמלגות שאנו מחלקים היום הם חלק מהחובה שלנו לתרום להון האנושי, כלומר לכם” – דברים אלה אמר ראש המועצה האזורית עמק חפר, רני אידן, בטקס חלוקת מלגות, בגובה 2000 שקלים, כל אחת, ל – 55 סטודנטים בני עמק חפר הלומדים במוסדות מוכרים להשכלה גבוהה.

מ”מ ראש המועצה עמק חפר ויו”ר ועדת המלגות, דוד עין-דר פלישון, אמר בטקס, שהתקיים ב”תפוח פיס” בקריית החינוך ע”ש בן גוריון, כי; “לימודים גבוהים הם המפתח להתקדמות בחיים ולהצלחה בהם, וברב המקרים גם תנאי ראשון לפרנסה טובה והמועצה שמחה על יכולתה לתרום תרומתה הצנועה בנושא זה לבניה. עין דר, הביע תקווה, כי מקבלי המלגות ישתלבו בעתיד בעשייה החינוכית בעמק חפר”.

עוד אמר, עין-דר, כי; “זאת השנה ה- 11 שהמועצה מחלקת מלגות ועד כה זכו לקבל מלגות למעלה מ– 600 סטודנטים בני עמק חפר”.

התרגשות רבה עורר בדבריו אייל עמרמי, מקיבוץ עין החורש, סטודנט בבית הספר למדעי הים ברופין, שאמר, כי הוא מושא לקנאה מצד חבריו ללימודים, מכיוון שברשויות מהם הם באים לא קיים מפעל מלגות שכזה, דבר שממלא את ליבו גאווה על היותו בן עמק חפר. בירכה בשם הסטודנטים אור גודמן סטודנטית למדעי ההתנהגות ב-מרכז האקדמי רופין.

במהלך הטקס, הציגו תלמידי נבחרת הרובוטיקה של עמק חפר, שבאים משלושה בתי הספר התיכוניים בעמק, את הפרויקט שזכה במקום הראשון בארץ בקטגוריית הקבוצה הצעירה ביותר, במסגרת תחרות הרובוטיקה הבינלאומית היוקרתית FIRST, וזכו בשל כך לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית בנושא שהתקיימה באטלנטה, ארצות הברית. למלגת לימודים מיוחדת זכה המנטור של הקבוצה, ליאב עוז ארי, סטודנט בטכניון, שאינו בן עמק חפר.

קרן המלגות ממומנת ע”י המועצה ותורמים ביניהם:

קרן המלגות הוקמה על ידי המועצה אשר אף מממנת 45% מתוך סכום המלגות, בסך 110.000 שקל. היתרה ממונת על ידי תורמים שונים, החברה הכלכלית לפיתוח עמק חפר, מר מוריס קאהן, מפעל “פריגת” קיבוץ גבעת חיים, מפעל תרימה מוצרי מעברות, משפחת שליי, משפחת מרון, חברת כלל ביטוח, משרד עו”ד וולדמן-סומך, ש.מ. יוניברס, כל בו טכני הגר וכן תרומה של תורם שביקש שלא להיחשף.

כל הדוברים בטקס הודו לתורמים על תרומתם הנדיבה וצוין, כי ישנם תורמים הממשיכים לתרום לקרן המלגות מאז נוסדה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן