מכבי נתניה

מכבי נתניה הפסידה 2:3 לקבוצת הפועל חיפה במשחק אימון

0
0

המאמן המאוכז לותר מתיאוס: “יש מספיק זמן לשפר” ● הקשר אלמוג כהן: אנחנו לא מסתכלים כרגע על התוצאות, אלא יותר על העבודה ● יוסי רוזן קיבל הודעה כי סיים את דרכו בקבוצה
מכבי נתניה הפסידה 2:3 לקבוצת הפועל חיפה במשחק אימון
מכבי נתניה הפסידה 2:3 לקבוצת הפועל חיפה במשחק אימון

קבוצת מכבי נתניה, נוצחה אתמול (שישי) ע”י קבוצת הליגה הלאומית הפועל חיפה, 3:2 זאת במסגרת משחק אימון שהתקיים באצטדיון “הקופסא”. דווקא היו אלה החיפאים מן הליגה הנמוכה יותר שהיו טובים יותר במרבית דקות המשחק, וניצחונם הושג בצדק.

החום הכבד בפרט במחצית הראשונה פגע קשות ביכולת השחקנים, אך הדבר לא מנע מן האורחים לכבוש שער ראשון מרגלי ערן לוי בדקה ה-33. קבוצת הפועל חיפה ירדה למחצית ביתרון מפתיע?, לא כל כך.

מכבי נתניה, פתחה את המחצית השנייה בזעם כאשר בדקה ה-47, נגח דדי בן דיין, לשער האורחים מכדור קרן של הרכש הנתנייתי החדש שלו מנשה שהגביה לראשו והישווה ל-1:1.

בדקה ה-65, עלתה קבוצת הפועל חיפה ליתרון של 1:2, היה זה כאשר החלוץ אירקלי ג’פרידזה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת מכבי פתח תקוה, הטעה את השוער גל ניר אשר החליף את לירן שטראובר.

בדקה ה-85, המשיכו האורחים מן הצפון ביכולתם הטובה והעלו ל-1:3, זאת משער מזווית קשה של יוסי וענונו.

בדקה ה-90, הצליחה נתניה להמתיק את הגלולה המרה וצימקה ל-3:2, זאת לאחר שהשחקן יוסי רוזן (סיים את דרכו בקבוצה) הוא היה זה שבישל לעמיתו יחיאל צגאי, שכבש מקרוב.

● תגובות:

המאמן לותר מתיאוס התייחס בסיום ההפסד 3:2 לקבוצת הפועל חיפה למשחק הקבוצה, באתר הרשמי של המועדון: “זה משחק אימון אחרי 10 ימי אימונים בערך ואנחנו כמובן לא יכולים לשחק מושלם אחרי 10 ימי אימון. במשחקי אימון אנחנו יכולים לעשות קצת טעויות אבל צריך ללמוד מהן, ועדיף שהן קורות עכשיו. אנחנו יכולים ללמוד מכל משחק אימון כדי להצליח יותר בעתיד.

מאמן לותר מתיאוס: אני לומד את הקבוצה

מתיאוס, הוסיף, כי; “יש לנו עוד דברים לשפר, אבל אני לומד את הקבוצה. יש פה שחקנים טובים. כרגע אנחנו עובדים בעיקר על הכושר הגופני, אני חושב שיש לנו מספיק זמן להבין מה אנחנו צריכים ומה לא צריכים ומה צריך לשפר. ביום ראשון, נצא למחנה אימון ונשפר שם את הכושר. מחר אפרסם את רשימת השחקנים שייצאו למחנה. יכול להיות שאבחן שם שחקנים”.

הקשר אלמוג כהן, אמר: “לאט לאט הכול יתחבר. כרגע הקבוצה צריכה לעבוד קשה, אנחנו מקווים שהתצוגות יבואו עוד חודש. אנחנו לא מסתכלים כרגע על התוצאות, אלא יותר על העבודה ועל זה שאנחנו עובדים קשה מאוד באימונים, פעמיים ביום. אני מקווה שנשחק יותר יפה ושהמאמן לותר, יהיה מרוצה. אני בטוח שנחזור מהמחנה קבוצה טובה יותר”.

אתמול גם נמסר, כי הקשר יוסי רוזן שפתח את האימונים עם הקבוצה קיבל לאחר משחק האימון מול הפועל חיפה, הודעה, כי הוא אינו יוצא למחנה האימונים זאת משום שהוא לא נכלל בתוכניות של המאמן לעונה הקרובה.

_______

הצילום למעלה בוצע ע”י איתי חסיד, אתר One.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן