מגירות הנפש

כיצד מתמודדים עם פרידה זוגית? / מאת יואב ברנזון

כיצד מתמודדים עם פרידה זוגית? אם לא מסיטים את המוח לאתגרים גדולים, מרתקים וחדשים המוח ימשיך "לעבוד" ולחשוב באופן קבוע ואינסופי על הזוגיות שהתפרקה. מאת יואב ברנזון
0
0
פרידה זוגית
התמודדות עם פרידה זוגית

מלכודת המוח; אנשים רבים מתקשים להתמודד עם פרידה זוגית והחיים שלהם פשוט נעצרים ונתקעים, לעיתים אפילו לשנים. הסיבה לכך היא שהמוח שלהם אינו מפסיק לחשוב על בני הזוג שהם איבדו פשוט משום שהם אינם מזינים את המוח שלהם במשימות חיים חדשות. כתוצאה מכך, המוח שלהם ממשיך לעבוד 24 שעות ביממה על “המשימה” האחרונה שנקלטה בראשם, והיא לנסות ולחשוב כיצד לחזור לזוגיות שהייתה להם.

◄ משמעת

קושי ממושך בפרידה זוגית מעיד על משמעת לקויה. פעמים רבות, משמעת לקויה נובעת דווקא מחיים נוחים והצלחות זמינות וקלות שלא הצריכו אתכם לבנות לעצמכם אופי ואישיות חזקים מספיק כדי להתמודד עם מצבים שדורשים טכניקה סדורה, משמעת חזקה, התמדה, לימוד אמיתי ומאבק להצלחה.

◄ תוכנית חיים חדשה

להסיט המחשבות

הדרך האפקטיבית ביותר להתמודד עם פרידה כואבת היא לבנות בצורה מסודרת ומתוכננת חיים חדשים ועשירים, המבוססים על שפע של פעילויות קבועות, עשייה מרובה והסטה של המוח מהזוגיות הישנה אל אינספור משימות ואתגרים חדשים.

◄ טיפ לסיום

אם לא מסיטים את המוח לאתגרים גדולים, מרתקים וחדשים המוח ימשיך “לעבוד” ולחשוב באופן קבוע ואינסופי על הזוגיות שהתפרקה.

__________

* הכותב L.L.B. יואב ברנזון, עוסק באבחון וטיפול במשברים בזוגיות ובקריירה. כתובתו; חבצלת השרון 58, הרצליה פיתוח. טל’:050-558535, טל. למקרי חרום: 050-558535.

פרטים נוספים:
epower – שיטה חדשה ובדוקה המשלבת מספר פגישות מוגבל. השיטה מאפשרת בין היתר שחרור מוקשים במציאת בן זוג. הגדרת האני האמיתי דרך עוצמה רגשית. זיהוי העיסוק המקצועי לחיים. טכניקות מעשיות ושאלות חינם באתר האהבה המוביל ברשת: www.berensonbooks.co.il

פרסומים:
ספרים (רבי-המכר “אהבה אלכימית”, “אישה בונה אישה הורסת” והספר “לגעת בחופש”). מאמרים בנושאי אהבה, שאלונים לאבחון אישי, כתבות בעיתונים ועוד ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן