כדורגל חופים

נתניה הביסה את אלופת אסטוניה 4:10 בכדורגל חופים והעפילה לחצי הגמר

0
0

ה”מאסטרו” צחי אילוז כבש 5 שערים במשחק • המאמן בני לם; אין כל ספק לאחר שראינו את אלופת צ’כיה מנצחת את אלופת צרפת שיהיה קשה מאוד מולם” • “ליסינג ישיר” תפגוש היום (שבת) את אלופת צ’כיה בשעה 18:30 במשחק על הכרטיס לגמר ליגת האלופות בכדורגל חופים
נתניה הביסה את אלופת אסטוניה 4:10 בכדורגל חופים והעפילה לחצי הגמר
נתניה הביסה את אלופת אסטוניה 4:10 בכדורגל חופים והעפילה לחצי הגמר

אלופת ישראל בכדורגל חופים קבוצת “ליסינג ישיר” נתניה, עברה אתמול (שישי) את משוכת רבע גמר במסגרת ליגת האלופות כאשר הביסה בניצחון מרשים 4:10 את אלופת אסטוניה, בגמר ליגת האלופות של כדורגל חופים בעיר הציורית לנק שבאלפיים השוויצרים.

העיר לנק לבשה חג ובכל החנויות בעיר נתלו שלטים על הטורניר התקיים בעיר. שם זוהי שיחת העיר, בערך כמו שאצלנו מדברים על סיכויי ישראל לתקוף את איראן…

האסטונים ניסו להפתיע כאשר למן הפתיחה לחצו על הגנת נתניה אך יכולת נאה של שוער הקבוצה רועי אסל, ציננה את התלהבותם.

מנגד בחלק הקדמי של נתניה היה זה ה”מאסטרו” צחי אילוז (שכבש 5 שערים במשחק) שהעלה את “ליסינג ישיר” נתניה, ליתרון ראשון במשחק רק לאחר 7 דקות עקרות.

האסטונים, לא נשברו בשלב זה עוד נתנו פייט ראוי. הם חזרו לאחר החלטת שיפוט שערורייתית לכדור “פנדל” לאחר שהכדור עבר במלוא היקפו את הקו. השליש הראשון הסתיים בתוצאה 1:1.

בשליש השני עלו חניכיו של המאמן בני לם נחושים לנצח את המשחק ואכן אלברט נקש תירגם זאת בצמד שערים (בדקה ה-19 ו-בדקה ה-20) ועמיתו צחי אילוז בשער שני – אישי, דקה 21 העלה את נתניה ליתרון 1:4.

בבעיטת החידוש הצליחו האסטונים לצמק ל- 4:2, שפתח אצלם תקווה אך עד הירידה להפסקה הספיק אילוז לייאש אותם כשהגדיל הפער ל- 2:5.

בדקה ה-28, העלה שאול מימון את נתניה ליתרון 2:6 וגם אדם לם (31) הצטרף לחגיגה כאשר העלה את “ליסינג ישיר נתניה” ליתרון של 2:7. ניכר היה כי האסטונים איבדו את הראש.

בדקה ה-32 כבש צחי אילוז את הרביעי שלו והתשיעי של נתניה. בבעיטת החידוש כבשו האסטונים את השלישי, אך דקה לאחר מכן, אילוז העלה שוב ליתרון 3:9.

את תוצאת המשחק קבע נקש בשערו השלישי והעשירי של הקבוצה 4:10 לאחר שהאסטונים הספיקו לכבוש קצת קודם את הרביעי שלהם.

היום שבת בשעה 18:30 תפגוש “ליסינג ישיר נתניה” את אלופת צ’כיה במשחק חצי הגמר על הכרטיס לגמר ליגת האלופות בכדורגל חופים.

אלופת ישראל בכדורגל חופים קבוצת “ליסינג ישיר” נתניה

■ תגובות;

■ המאמן בני לם, אמר אתמול לאחר המשחק; “האסטונים היו משוכה גבוהה, אך הצלחנו לעבור אותם בסופו של דבר. אין כלל ספק לאחר שראינו את אלופת צ’כיה מנצחת את אלופת צרפת שיהיה קשה מאוד מחר”.

■ אבי חזן, יו”ר הקבוצה; “כל הכבוד לבחורים, הקריבו את עצמם על החול בציריך”.

■ צחי אילוז; “כל הכבוד לבחורים, הם שיחקו מכל הלב ונתנו הכול על המגרש. אני שמח שבסוף המשחק, האוהדים המקומיים עודדו אותנו לאור המשחק המשובח שנתנו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן