מכבי נתניה

מכבי נתניה: המאמן לותר מתיאוס נחת לפני זמן קצר בישראל

0
0

מתיאוס אמור עפ”י פרסומים בגרמניה להשתכר בסכום של 600,000 יורו. המאמן החדש ממליץ עקב החום הכבד בחודשי הקיץ בישראל לקיים מחנה אימון לקראת משחקי גביע אופ”א במדינת אוסטריה • הקשר, יוסי רוזן, הוזמן להתאמן עם מכבי נתניה ממחר למשך מספר שבועו
מכבי נתניה: המאמן לותר מתיאוס נחת לפני זמן קצר בישראל
מכבי נתניה: המאמן לותר מתיאוס נחת לפני זמן קצר בישראל

לותר מתיאוס מאמן הקבוצה, נחת היום, שלישי, לפני זמן קצר בישראל. עם הגיעו אמר מתיאוס: “אני שמח להיות פה שוב, אני מופתע לטובה מכמות התקשורת והאוהדים שהגיעו, אשמח להיות פה לפחות בשנתיים עליהם חתמתי”.

אימון הבכורה של הקבוצה הבוגרת יתקיים מחר, יום רביעי (2.7) בשעה 17:00 באצטדיון המרכזי ב”מכון וינגייט”.

הנהלת המועדון, ביקשה למסור, כי מכירת מינויים לעונה הבאה תתקיים במקום במהלך האימון.

מתיאוס אמור עפ”י פרסומים בגרמניה להשתכר בסכום של 600,000 יורו. המאמן החדש ממליץ עקב החום הכבד בחודשי הקיץ בישראל לקיים מחנה אימון לקראת משחקי גביע אופ”א במדינת אוסטריה.

עוד חדשות במועדון הנתנייתי: הקשר, יוסי רוזן, הוזמן להתאמן עם מכבי נתניה למשך מספר שבועות, החל מיום רביעי, אשר בסיומם ישבו השחקן והמועדון ויחליטו ביחד לגבי עתידו.

הבלם, נדב כידר, סיכם אמש (שני) לארבע עונות במועדון ויחל להתאמן עם הקבוצה ביום רביעי. כידר אמר לאחר הסיכום: “אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה עם מטרות כל כך גבוהות כמו שיש לו.

מאושר שנפל בחלקי להיות בכזה מועדון שנתן לי את כל התנאים להצליח וכעת אני מקוה להחזיר ובגדול, במיוחד לקהל הנפלא של מכבי נתניה המוכר לכל שחקן כדורגל בארץ”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן