תיאטרון | הצגות

יהודה לוי והזמרת מירי מסיקה בערב גאלה למחזמר “יוסף וכתונת הפסים המשגעת” ב-הבימה

0
0

הכנסות ערב הגאלה מטעם אגודת ידידי התיאטרון הלאומי 23 ביולי, במשכן לאמנויות הבמה מיועדות לקידומו ופיתוחו של התיאטרון הלאומי ולתמיכה בתהליך היצירה המתחדשת של התיאטרון • יו”ר אגודת ידידי התיאטרון הלאומי: התיאטרון הלאומי נכס ממלכתי ותרבותי ראשון במעלה
יהודה לוי והזמרת מירי מסיקה בערב גאלה למחזמר
יהודה לוי והזמרת מירי מסיקה בערב גאלה למחזמר “יוסף וכתונת הפסים המשגעת” ב-הבימה

אגודת ידידי התיאטרון הלאומי הבימה, תערוך את אירוע הגאלה של המחזמר יוסף וכתונת הפסים המשגעת בכיכובם של יהודה לוי ומירי מסיקה. הצגת הבכורה החגיגית תתקיים ב-23 ביולי, במשכן לאמנויות הבמה בעיר תל אביב.

המחזמר “יוסף וכתונת הפסים המשגעת”, מאת אנדרו לויד ו-ובר וטיס רייס, בנוסח העברי של אהוד מנור ז”ל, יועלה בבימויו של צדי צרפתי, בניצוחו של המנהל המוסיקלי אורי זך ובליווי תזמורת בת 15 נגנים.

במחזמר משתתפים 28 שחקנים, זמרים ורקדנים, ביניהם: ניקי גולדשטיין, איל נחמיאס, יוליה איגלניק, ליאת אקטע, נתנאל בלאיש, עידו רוזנברג, ניר שלמון, מקס קונקי ועוד.

הכנסות ערב הגאלה, מיועדות לקידומו ופיתוחו של התיאטרון הלאומי “הבימה” ולתמיכה בתהליך היצירה המתחדשת של התיאטרון.

מחירי הכרטיסים נעים בין 500-750 שקלים. ציפי רובין, יושבת ראש אגודת הידידים, יחד עם חברי הנהלת האגודה, מנצחים על האירוע היוקרתי, בו ישתתפו 1000 מבכירי המשק, הבנקאות, הכלכלה והמשפט, ובכך יתרמו לקידום התיאטרון והנחלת מורשתו בקרב הציבור ובני הנוער.

ציפי רובין יו”ר אגודת “ידידי התיאטרון הלאומי הבימה”: “אגודת הידידים פועלת במשך כל השנה לקידום התיאטרון הלאומי, שהוא נכס ממלכתי ותרבותי ראשון במעלה. בעוד כשנה יפתח בקול תרועה גדולה הבניין המשומר והמחודש של הבימה במשכנו הוותיק, עם חנייה מרווחת לכל באיו, ובימה (תרתי משמע) חדישה ומאובזרת במיטב שכלולי האלקטרוניקה שתהווה מוקד משיכה תרבותי לכל שוחרי התיאטרון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן