כדורגל חופים

נתניה: כדורגל חופים ה-Challenge Cup, נפתח, המאמן בני לם מכריז הולכים על הגביע

0
0

מאמן-שחקן נבחרת גרמניה: בדרך לפה ראיתי את התמונות של צחי אילוז עם הגביע מהשנה שעברה, זה עשה לי צביטה בלב, כי אני זוכר את מי הוא ניצח – אותי • טורניר הטורניר מעורר עניין ברחבי אירופה וכל המשחקים ישודרו חי בערוץ יורו ספורט 2.
נתניה: כדורגל חופים ה-Challenge Cup, נפתח, המאמן בני לם מכריז הולכים על הגביע
נתניה: כדורגל חופים ה-Challenge Cup, נפתח, המאמן בני לם מכריז הולכים על הגביע

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש במלון בלו-ביי נתניה, לקראת פתיחת טורניר ה-CHALLENGE CUP – גביע האתגר של כדורגל חופים היום (רביעי) בהשתתפות נבחרות: ישראל, גרמניה, צ’כיה, הונגריה, גרמניה ונורבגיה – אמר מאמן נבחרת ישראל בני לם: “אני מאמין ומקווה, כי הגביע יישאר בבית בנתניה. אחרי עונה יפה של כדורגל חופים בעונה שעברה, אני בונה על החוזה שלי כמאמן הנבחרת לעונה השלישית”.

אדי לוהן מאמן-שחקן נבחרת גרמניה, שהיה זה ש”לימד” את השחקנים ולסגל המאמנים בארץ, תורת כדורגל החופים, ציין, כי; “בדרך לפה ראיתי את התמונות של צחי אילוז עם הגביע מהשנה שעברה, זה עשה לי צביטה בלב, כי אני זוכר את מי הוא ניצח – אותי. אני מקווה שבשנה הבאה יהיו פוסטרים שלי עם הגביע ביד בנתניה…

נתניה היא שם דבר היום בכדורגל הגרמני אחרי הגעתו של לותר מתיאוס לעיר, אני מקווה שגם הגביע מנתניה יעבור איתנו חזרה לגרמניה”.

צחי אילוז, קפטן נבחרת ישראל, הגיב לדבריו של אדי, אותו יפגוש היום במסגרת מפגש הרעים ישראל-גרמניה; “אין סיכוי חבר, שנה הבאה התמונה שלי פה עם גביע והשיער הארוך שגידלתי השנה”.

המאמנים סמיל בוג’יל מימין ואדי לוהן מבטיחים יהיה בסדר

סמיל בוג’יל מאמן נבחרת טורקיה שנשאל לגבי התקדמות הנבחרת הטורקית ב”יורו” ועל המפגש הצפוי מחר לנבחרת ארצו בכדורגל נגד גרמניה במסגרת טורניר היורו, ענה; “הכדורגל הטורקי עשה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות.

אני גאה להיות אזרח טורקי המייצג את האומה הטורקית במפעל חשוב זה ואני מקווה ששתי הנבחרות גם ביורו וגם בגביע הצ’לנג’ (CHALLENGE CUP) ייצגו את העם הטורקי בכבוד”.

הטורניר מעורר עניין ברחבי אירופה וכל המשחקים ישודרו חי בערוץ “יורו ספורט 2”.

<!–ChallengeCup_tab_23-6-08.htm–>הסיפור הראשי באתר האינטרנט של כדורגל החופים הוא – גביע הצ’לנג’ אותו מארחת העיר נתניה:

כבר במגעה הראשון עם כדורגל חופים ניצחה נתניה את אנגליה בתוצאה 5:6, העיר נתניה הממוקמת לאורך החוף התאהבה בכדורגל וחופים ואף ביססה את מעמדה כבירת ספורט זה בישראל.

אירוח הליגה הלאומית, הקנה לה הצלחה מיידית שהייתה רק פתיחת דף לסיפור הצלחה של כדורגל חופים בעיר זו.

נתניה היא עיר המלאה באטרקציות תיירותיות ומתקני ספורט בעלת מזג אויר נוח ו-13 קילומטרים של חופים לבנים שובי לב, המהווים מקום אידיאלי לקיום משחקי כדורגל חופים.

בין יום רביעי לשישי, תוכשר הבמה לקראת פתיחת ה- Challenge Cup, טורניר כדורגל החופים השני של נתניה, המאורגן ע”י ישראל, המקבל משנה חשיבות בשל עצם נוכחותם של נציגים אירופאים מפורסמים בתחום כדורגל החופים.

▼ היום (ד’) יום המשחקים הראשון;

• 15:30 – טורקיה – הונגריה (1/4 גמר)
• 16:45 – נורבגיה – צ’כיה (1/4 גמר)
• 18:00 – ישראל – גרמניה (ידידות)

▼ יום ה’

• 15:30 – גרמניה – מנצחת צ’כיה – נורבגיה
• 17:00 – ישראל – מנצחת טורקיה – הונגריה

▼ יום ו’

• 15:45 – משחק מקום 5-6
• 17:00 – משחק 3-4
• 18:15 – גמר

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן