אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: 21 בני מצווה חגגו בר מצווה קבוצתית מרגשת

0
0

יוסי ביטון יו”ר ועד עובדי העירייה, המשיך במסורת והכין את כל הנערים לבר המצווה, לימד אותם את רזי היהדות, וביחד איתם הניח תפילין בבית הכנסת • המועצה הדתית אור עקבא, העניקה לכל נער טלית ותפילין מהודרים • זו השנה ה- 19 ברציפות נמשך המפעל שיזם ראש העיר
אור עקיבא: 21 בני מצווה חגגו בר מצווה קבוצתית מרגשת

מאות מתושבי אור עקיבא גדשו את אולמי שיר, כדי לחגוג בר מצווה ל- 21 חתנים בני העיר. היה זה ערב מרגש עד כדי דמעות. למחרת השמחה (יום ב’), נסעו חתני השמחה עם בני המשפחה ואורחים כשבראשם ראש העיר, שמחה יוסיפוב, להמשיך את היום המיוחד בתפילה ובהנחת תפילין מול הכותל שמשלבת פיקניק ויום כיף בלתי נשכח בירושלים.

לפני 19 שנים, מייד כשנכנס ראש העיר שמחה יוסיפוב לחיים הפוליטים הוא ביקש לסייע לנערים עולים ולבני משפחתם, כדי להיערך כראוי לקראת בר המצווה. למרות שהעירייה אז הייתה דלה במשאבים, הוא רתם שורה של ארגונים לסייע לנערים להתכונן לבר המצווה, לעלות לתורה, לזכות בערב מרגש באולם, להניח תפילין בכותל ולזכות בשלל של תשורות נאות. מאז הפך המפעל הזה לאירוע מסורתי בעיר.

“עבור כל נער ומשפחתו ההגעה לגיל המצוות מהווה ציון דרך חשוב בו הוא עובר מילדות לבגרות”. אומר ראש העיר, שמחה יוסיפוב; “ישנה חשיבות עצומה בהכנת הנער לקראת היום המיוחד – בו הוא נכנס לעול המצוות. חשוב לכל הגורמים העוסקים במפעל הקדוש הזה להקדיש זמן רב ומחשבה רבה לכל פרט, על מנת להשתתף בשמחת הנערים שחולמים להגיע לאחד מהימים המאושרים במסלול חייהם ולזכות גם באירוע ראוי ובלתי נשכח. לראות את הנערים מניחים תפילין מול הכותל זו חוויה מרגשת שגורמת התרגשות כל פעם מחדש.”

להצלחת האירוע המיוחד הזה חברו גורמים רבים ובהם עיריית אור עקיבא, המועצה הדתית, בראשות אלי אנקונינה, המתנ”ס, “אולמי שיר” בראשות סגן ראש העיר, בני עג’מי שתרמו את האולם, מפעל “דקסון”, ו-המשרד לקליטת עלייה, דני אבנעים שהנחה את הערב הזה ועוד רבים אחרים.

יוסי ביטון יו”ר ועד עובדי העירייה, המשיך במסורת והכין את כל הנערים לבר המצווה, לימד אותם את רזי היהדות, וביחד איתם הניח תפילין בבית הכנסת.

המועצה הדתית אור עקיבא, העניקה לכל נער טלית ותפילין מהודרים. בסיום שני הימים המאושרים, הודו כל הנערים לכל המעורבים שהתגייסו למענם ביום החשוב בחייהם.

יאן אומנסקי, אחד מברי המצווה, אמר, כי ביום זה חשוב לזכור את חיילי צה”ל שנפלו במערכות ישראל ושבזכותם אנו חיים.

“אני מבקש להעלות על נס את מפעל בר המצווה הקבוצתית של שמחה יוסיפוב ראש העיר ומודה להורים על שהבאתם אותנו לעולם, על האהבה הרבה שאתם מרעיפים, על ההשקעה העצומה בחינוך. אני מייחל שתזכו לרוב נחת, בריאות ואושר”.

21 בני מצווה מהעיר אור עקיבא, חוגגים בר מצווה קבוצתית מרגשת בכותל המערבי, ירושלים

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן