כדורגל חופים

נתניה רשמה את הפסדה הראשון בליגת כדורגל חופים

0
0

גם מי הים בחוף פולג נתניה, לא צננו את התחממות המחזור השני של ליגת החופים: ערן לוי רשם לזכותו ארבעה שערים ב-4:7 של ת”א על אילת • אשקלון ביצעה מהפך מושלם כשגברה 2:4 על באר שבע
נתניה רשמה את הפסדה הראשון בליגת כדורגל חופים
נתניה רשמה את הפסדה הראשון בליגת כדורגל חופים

איזו סנסציה נרשמה במחזור השני בליגת “בנק יהב” בכדורגל חופים אתמול (שישי, אחה”צ) בחוף פולג נתניה, שעה שקבוצת “ליסינג ישיר” נתניה בהדרכת המאמן בני לם, רשמו את ההפסד הראשון אי-פעם של הקבוצה מול “פלפלה” בני כפר-קאסם במפעל לעיני כ-3,200 צופים! זאת ועוד; מוקדם יותר נרשמה עוד דרמה כאשר עירוני “REMI” ראש העין החזקה והמתיימרת לתואר נחלה את הפסדה הראשון העונה מרגלי שחקני עירוני פתח תקוה.

קבוצת “ליסינג ישיר” נתניה וקבוצת “REMI” ראש העין שהגיעו לגמר 2007, פתחו את העונה בצליעה וימים יגידו האם מדובר רק באדי האופוריה של השנה שעברה, או שמדובר בשבר עמוק העובר על הקבוצות הללו.

מנהלת ליגת “בנק יהב” בחרה בערן לוי (קבוצת ג’פניקה ת”א), כ-MVP של “טבע-קסטל”, בתחרות השחקן המצטיין של השבוע.

■ ג’פניקה ת”א – קאזה דה ברזיל אילת 4:7 (2:1,5:2,7:4)

משחק משובח של ערן לוי מקבוצת ג’פניקה ת”א, שהתעלה והיה מעורב כמעט בכל מהלך שהניב שער לחניכיו של “האווירון”, הלא הוא אלון מזרחי. דווקא הקבוצה החדשה מן העיר הכי דרומית אילת הייתה זו שעלתה בדקה השנייה ליתרון מבעיטה אדירה ומרהיבה של אדיר משה שממרחק של כ-20 מטר איים כדורו לקרוע את הרשת אותה הוא פגש מול כניעתו של השוער בוכמן.

ג’פניקה תל אביב

אבל ערן לוי (6) ויאיר שמחון (7) בבעיטת “ריבאונד” על פנדל שבעט שלח את התל-אביבים עם יתרון להפסקה.

בשליש השני, נכבשו שערים של רפי דהן (בדקות ה-19 ו-22) ושער של לוי מול רק שער מצמק של אדיר משה ביססו את יתרון ת”א.

בשליש השלישי, המשיך להפציץ מיודענו לוי “מלך השערים” בעוד 2 שערים (בדקות ה-24, 33) זאת מול שערים מצמקים של ליאור שמואלביץ’ (27) ועמיתו עידן אזולאי (31) ששלחו את התל-אביבים לחגוג את ניצחון הבכורה שלהם העונה.

שפטו: משה בוחבוט ו-מאיר לוי.

■ “דיל-טוב” אשקלון – אס”א בן-גוריון ב”ש 2:4 ( 0:2,1:2 , 4:2)

בקרב משובח ורווי יצרים התנהל אתמול ב-“דרבי של הדרום”. חניכיו של המאמן הוותיק ויקו חדד פתחו את המשחק בסערה בצד יכולת טובה ובתום השליש הראשון הוליכו בבטחה 0:2 משערים של אבי בליץ (8) וחברו לקבוצה ניר חזות (12).

ויקו חדד, מאמן

הקבוצה החדשה מן העיר אשקלון לא נרתעה ובתום השליש השני הצליחה לצמק את התוצאה משער של עמית אוברמן (14).

השליש השלישי היה “קונצ’רטו לכינור” (המחווה על כל גול של דוד אלקסליסי, הייתה פנטומימה של ניגון על כינור) מצידו כשכבש שלושער (דקות 28, 24, 34) והשלים מהפך וניצחון בכורה לקבוצה החדשה מאשקלון בתוצאה 2:4.

שפטו: משה בוחבוט ו-מאיר לוי.

■ עירוני “מסיעי שאשא” פ”ת – עירוני “REMI” ראש העין 2:5 (3:0,4:1,5:2)

שחקני ראש העין מחוזקים במעודדות ססגוניות שהלהיבו את הקהל הרב שהגיע מהעיר ראש העין, ובחולצות אימון צהובות עליהן הכיתוב: “החלמה מהירה איציק זוהר” זקוקים יותר להחלמה כאשר כשלו במשחקם השני בליגה.

חניכיו של סירוטקין לא הגיעו למשחק היום לעומת שחקני פ”ת, שדווקא הגיעו גם הגיעו למשחק ביכולת נהדרת!

עירוני מסיעי שאשא פ”ת

כבר בדקה ה-2 העלה אורן גבאי את קבוצתו ליתרון מפתיע של 0:1, לא חלפו מספר דקות וצמד של עידן הלל (8, 10) שלחו את פ”ת ליתרון של 0:3 בשליש הראשון.

אורן גבאי (14) העלה את פ”ת ליתרון של 0:4, לפני ש-אלעד כהן (16) צימק את התוצאה.

בשליש השלישי היה נראה שאולי ראש העין חוזרים לתמונה בעקבות השער השני של כהן (31), אבל יניב לוזון (35) חתם את תוצאת המשחק ושלח את פתח תקוה לחגוג כקבוצה היחידה בכל הליגה המחזיקה מאזן מושלם של שני ניצחונות.

שפטו: לירון וקסברגר ו-רחל כהן.

■ “פלפלה” בני כפר-קאסם – “ליסינג ישיר” נתניה 3:5 (4:1, 4:2, 5:3)

מפגן של יכולת גבוהה נתן השוער “קשישה” נימר עאמר (43) שגרם בעקיפין להפסד הראשון אי פעם בכדורגל חופים של קבוצת “ליסינג ישיר” נתניה.

היה זה משחק נרפה של ההגנה הנתנייתית ומנגד נחישות של שחקני כפר-קאסם, הביאו לניצחון הראשון והחשוב כל כך עבור “פלפלה” בני כפר-קאסם.

פלפלה בני כפר קאסם

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה השנייה תירגם רג’יד באדיר פנדל מדויק פנימה ליתרון מפתיע של האורחים. שערים של אבו-צעלוק (6) ועמיתו לקבוצה סרסור (9) העלו את כפר-קאסם ליתרון של 0:3 שכבר לא הפתיע.

צחי אילוז (11), צימק, אך בני כפר-קאסם הגיבה בעוד שער מרהיב של באדיר (12) ששלח את הקבוצות למנוחה.

אדם לם (23) בשער עצמי אומלל, העלה את כפר קאסם ליתרון של 4:1, לא לפני שאילוז (24) הספיק לצמק לפני הירידה להפסקה 2:4.

בשליש ה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן