מכבי נתניה

הבוס של מכבי נתניה לנציגי האוהדים: רק איתכם יכולה להיות עונה גדולה

0
0

דניאל יאמר: ככל הנראה לא יהיה כל מנוס מלשחק בעונה הבאה באצטדיון אחר • יאמר: נכון שיש איחור בלוח הזמנים של בניית האצטדיון החדש אבל אסור להאשים את ראש העיר נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר
הבוס של מכבי נתניה לנציגי האוהדים: רק איתכם יכולה להיות עונה גדולה
הבוס של מכבי נתניה לנציגי האוהדים: רק איתכם יכולה להיות עונה גדולה

פגישה בת שעתיים בין הבעלים של מכבי נתניה דניאל יאמר, והנהלת המועדון הנשיא גיל לב וחברי ההנהלה קובי בלדב ואיציק גניש, עם נציגי אוהדי הקבוצה שנערכה אתמול (שלישי) לבקשת האוהדים, פנה הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה, אל נציגי האוהדים והגדיר את העונה הבאה “כעונת האוהדים”.

יאמר, הבהיר כבר בפתיחת השיחה, כי: “זאת לא העונה שלי או של המאמן לותר מתיאוס או של ההנהלה, זו העונה שלכם, האוהדים. אם תעזרו לנו למלא את האצטדיון בכל משחק, אם תדחפו את הקבוצה שלנו קדימה רמה נוספת נהיה חזקים ונעשה משהו גדול. זו העונה שבה אנחנו צריכים אתכם הכי הרבה, כי צפויים שינויים משמעותיים בקבוצה, אנחנו צריכים את האהבה ואת התשוקה שלכם על מנת להיות חזקים, ככה נעשה דברים גדולים”.

יאמר, המשיך לדרבן את אוהדי הקבוצה ואמר להם בצורה מפורשת: “אנחנו צריכים עזרה מכם”. ואכן, נציגי האוהדים, הודיעו, כי בכוונתם לקחת אחריות גדולה עוד יותר ולנסות לסייע בכל דבר שיש ביכולתם. הם העלו מספר נקודות לדיון. כאשר אחת הנקודות המרכזיות שהעלו הייתה היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה.

דניאל יאמר, הבהיר לנציגי האוהדים, כי למרות שהוא לא חפץ לצאת ממגרש “הקופסא”, ככל הנראה, לא יהיה כל מנוס מלשחק בעונה הבאה באצטדיון אחר, וזאת, בשל העובדה שלקבוצה לא יהיה גם בעונה הבאה מגרש אימונים, ומגרש “הקופסא” ישמש בעונה הבאה כמגרש האימונים של הקבוצה הבוגרת.

יאמר ציין במהלך השיחה: “נכון שיש איחור בלוח הזמנים של בניית האצטדיון החדש אבל אסור להאשים את ראש העיר נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר, היא עוזרת לנו בכל מה שאנו עושים והיא תמיד תהיה איתנו ובשביל מכבי נתניה. אנחנו נפתור את הבעיה ביחד איתה. יש לה חזון: “להפוך את נתניה לעיר מאוד מיוחדת” וזה מתממש מש לנגד עינינו…”.

במהלך הדיון הועלו מספר אופציות איזה אצטדיון יכול לשמש כמגרש הביתי של הקבוצה בעונה הבאה במידה והקופסא לא ישמש כמגרש הביתי בעונה הבאה. מרבית הנוכחים תמכו באצטדיון בעיר הרצליה להיות זה שישמש את הקבוצה במשחקי הבית.

יאמר, הבטיח, כי במקרה של עזיבת “הקופסא” מחירי המנויים יופחתו או שהמועדון יסבסד את מחירי ההסעות של האוהדים ל-אצטדיון הרצליה.

הפגישה הסתיימה באווירה מצוינת והצדדים, קבעו, כי תתקיים הידברות קבועה בין נציגי האוהדים לנציגי ההנהלה במהלך העונה.

יאמר, פנה בסיום הפגישה לאוהדים: “אני אוהב אתכם ואנחנו חייבים להיות ביחד. יש לנו אוהדים מעולים, אני מעריך מאוד את הגישה וההבנה של אותם נציגים. למרות כל הבעיות שיש לנו, אחרי הפגישה אני יכול לומר שלא רק המועדון הוא כמו משפחה אחת גדולה, האוהדים שלנו הם חלק גדול במשפחה הזאת. נמשיך להילחם שתהיה לנו מכבי נתניה חזקה לעונה הבאה”.

■ אוהדי נתניה – ניחשו נכונה

מתוצאות הסקר האחרון, שערך אתר הרשמי של מועדון הכדורגל של מכבי נתניה בסיום העונה, עולה, כי 86.5% מהמצביעים, סברו, כי הקבוצה תסיים במקום השני.

הגולשים – אוהדים, נשאלו באיזה מקום לדעתם תסיים הקבוצה את העונה. רוב מוחלט (86.55%) של המצביעים בחרו במקום השני שבו אכן סיימה הקבוצה.

6.67% מן המצביעים סברו, כי הקבצה תסיים במקום השלישי, 2.4% שתסיים ברביעי ורק 4.38%, סברו, כי הקבוצה תסיים את העונה במקום החמישי ומטה. סך הכל הצביעו בסקר 959 גולשים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן