כדורגל חופים

כדורגל חופים נתניה: נבחרת ברזיל תצדיע לישראל בחוף פולג

0
0

הברזילאים בכדורגל חופים יינחתו בנתניה למשחק הצדעה לרגל חגיגות ה-60 למדינה וישחקו נגד נבחרת ישראל עם הסגל החזק ביותר שלה • רוחמה אברהם-בלילא שיבחה את עיריית נתניה ואת העומדת בראשה על היוזמה הנפלאה של ליגת החופים, אשר תופסת תאוצה
כדורגל חופים נתניה: נבחרת ברזיל תצדיע לישראל בחוף פולג
כדורגל חופים נתניה: נבחרת ברזיל תצדיע לישראל בחוף פולג

היסטוריה תרשם ב-11.7.08 כאשר על חוף הים בפולג נתניה, תעלה ותבוא אלופת העולם והנבחרת שמייצגת את ענף כדורגל החופים – ברזיל (Brazil). הנבחרת הברזילאית הסכימה להגיע למשחק ידידות לציון חגיגות ה- 60 עם הסגל החזק ביותר שלה בדרך לאליפות העולם שתיערך השנה לראשונה מחוץ לברזיל בעיר מארסיי אשר בצרפת.

הסגל של נבחרת ברזיל כוללת את השחקנים הבאים:

Jenilson Rodrigues, Wagner Costa, Alessandro, Hilton Santos Junior, Venicius Ribeiro, Daniel Nogueira, Roberto Araújo, Marcelo Bueno, Camilo Cavalcanti, Sidney Souto, Benjamim Pereira, André Nascimento, Bruno Malias, Daniel Souza.

המשחק ייערך, מיד בתום מחזור הליגה הסדירה שתוכננה לאותו שבוע ונודעף כי שחקני נבחרת ישראל לא ייקחו חלק במשחקי המחזור.

כזכור, ליגת החופים חוזרת לחוף פולג נתניה ביום שישי הקרוב ה-6.6.08 בארבע משחקים שיחלו בשעה 14:00.

קובי ברדה, דובר עיריית נתניה, מסר, כי השנה השקיעה העירייה סכום של 3.2 מליון שקלים במפעל כדורגל החופים כחלק מהליך המיתוג של “נתניה כבירת הספורט של ישראל”, הגדילה את ה”ארנה” ל- 4,000 מקומות ישיבה – כך שיוכלו להכיל כמות נכבדת מן הצופים, חובבי הענף.

כמו-כן, תארח העיר נתניה את גמר ה- CHALLENGE CUP בהשתתפות הנבחרות ישראל, טורקיה, נורבגיה, צ’כיה, הונגריה וטורקיה בין התאריכים: 25-27.7.

ראש העירייה מרים פיירברג-איכר, מסרה, לעיתונות, כי; “אני גאה ומאושרת על כך שנפל בחלקנו האפשרות להעניק לתושבי העיר נתניה והמדינה חוויה ספורטיבית יוצאת דופן ב-חוף פולג שבעירנו נתניה.

אני מבקשת להודות לשרת התיירות והממונה על חגיגות ה-60, ח”כ רוחמה אברהם-בלילה על הסיוע שהושיטה למימוש חלום זה” – אמרה פיירברג-איכר.

השרה רוחמה אברהם-בלילא וראש העיר נתניה פייברג-איכר: שבחים הדדיים

השרה רוחמה אברהם-בלילא, שהינה השרת השרה האחראית על אירועי ה- 60 למדינה, ציינה, כי; “האירוע, יהווה נדבך נוסף וחשוב בחיבוק שמקבלת מדינת ישראל מהקהילה הבינלאומית לכבוד יום-הולדתה ה-60”.

השרה אברהם-בלילא, שיבחה את עיריית נתניה ואת העומדת בראשה על היוזמה הנפלאה של ליגת החופים, אשר תופסת תאוצה; “ולראייה נבחרת ברזיל מגיעה לכאן להתמודד נגד נבחרת ישראל”.

חבר המועצה והממונה על הספורט ב-עיריית נתניה, שחקן העבר האגדי ויקטור סרוסי מסר אתמול, כי; “ראוי לה לעיר נתניה, בירת הספורט של ישראל – לארח את אירוע הספורט המרכזי של חגיגות ה- 60 של מדינת ישראל וחגיגות ה- 80 לעיר נתניה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן