מכבי נתניה

לבוס של מכבי נתניה דניאל יאמר, יוענק תואר ידיד נתניה מטעם העירייה

0
0

מועצת העיר נתניה אישרה את הענקת התואר לאיש שהחזיר את מכבי נתניה לצמרת הכדורגל הישראלי • תרומתו הרבה לעיר שאינה מסתכמת רק בתחום הספורטיבי • בנתניה נרשמה היסטוריה כאשר הקבוצה שיחקה לראשונה באירופה בגביע אופ”א
לבוס של מכבי נתניה דניאל יאמר, יוענק תואר ידיד נתניה מטעם העירייה
לבוס של מכבי נתניה דניאל יאמר, יוענק תואר ידיד נתניה מטעם העירייה

תואר “ידיד העיר נתניה”, יוענק לדניאל יאמר בעל מועדון הכדורגל מכבי נתניה על תרומתו הרבה לעיר, שאינה מסתכמת רק בתחום הספורטיבי – כך החליטה מועצת עיריית נתניה, בישיבתה אמש (ראשון) כשאישרה את המלצות ועדת יקיר העיר נתניה.

אדיר בנימיני (מפלגת הירוקים) חבר מועצת העיר נתניה: “אין ראוי יותר לתואר מהאיש דניאל יאמר, שהוא ידיד אמת של העיר ואשר החזיר את מכבי נתניה לצמרת הכדורגל הישראלי. נתניה שוב על המפה ולא רק בספורט. בכל מה שקשור לכדורגל חתום על כך דניאל יאמר”.

עוד ציין, בנימיני, כי; “הענקת התואר היא אחד הדברים שבאמצעותם גילתה מועצת העיר את ההערכה הגדולה שהיא רוחשת לדניאל יאמר ולפועלו למען המועדון”.

דניאל יאמר (נולד ב- 11 באוגוסט 1966 בעיר פרנקפורט שבגרמניה), שיחק בנעוריו מגיל 9 בקבוצת מכבי פרנקפורט שם היה פעיל עד גיל 18 ועל כן, מוסברת הקרבת שלו לכדורגל בכלל ובשל היותו יהודי, קרבתו לכדורגל הישראלי.

הוא היה איש עסקים באירופה וארה”ב, אלמוני לישראלים. בגיל צעיר נכנס לעסקים בלי ללמוד באוניברסיטה והתמקם ליד אביו בעל עסק ענתיקות. יאמר, הפך מומחה לכלי פורצלן כבר בגיל 22. בגיל 27 עבר למיאמי ועסק בנדל”ן. התחתן לפני כעשר שנים בארץ עם ליסה, בתו של המיליארדר ויסלב ברשט מבעלי יצרנית הטיטניום הגדולה בעולם.

בשנת 2006, עלו יאמר ומשפחתו לישראל, כאשר שבבעלותו קבוצת הכדורגל הסלובקית סנץ ובאותה שנה אף רכש את קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, לאחר מו”מ ארוך ומתיש בחודש יוני 2006 תמורת סכום המוערך ב-2 מיליון דולר, אותה כינה “ענק רדום שהגיע הזמן להעירו”.

אין ראוי יותר לתואר מהאיש דניאל יאמר, שהוא ידיד אמת של העיר

דניאל יאמר, גר כיום בעיר הרצליה בבית מפואר, הוא אב לשני ילדים, בן בגיל 9 ובת בגיל 7, הביא באוגוסט האחרון את מכבי נתניה לראשונה לאירופה, בגביע אופ”א נגד ליירה הפורטוגלית בעונה שעברה וגם אמש (ראשון, 01/06/2008) הובטחה רשמית עליית הקבוצה ל-אופ”א מן המקום השני בטבלה בפעם השנייה תחת שרביטו של המאמן ראובן עטר עם סיום משחקי ליגת העל, כל זאת גם בעיתוי מוצלח על רקע שקיעתן של האימפריות התל אביביות והחולשה הזועקת של מכבי חיפה.

יאמר, מתברר אינו רק משקיע ותורם במועדון אלא גם בגלוי ובסתר למען הקהילה. כך למשל הוא משקיע בפרויקט חינוכי ספורטיבי עם אימונים ל-150 ילדים אתיופיים שמגיעים למועדון לאחר הלימודים.

יאמר, דאג להדגיש, כי הוא לא מתחייב שהשהות שלו כאן בארץ תהייה באופן קבוע אבל עם תואר כזה כפי שזכה לו אמש הוא מקבל עוד שלשלת לאחיזתו בארץ הקודש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן