אור עקיבא | Or Akiva

ראש עיריית אור עקיבא ל-מע”צ: אם לא יושלמו כל העבודות לא אאשר פתיחתו של מחלף יהלום

0
0

יוסיפוב, דורש השלמת קיר אקוסטי בצד הצפוני של העיר, מיגון או פינוי 3 בתים הסמוכים למחלף, השלמת תעלת ניקוז וחיבור מערכת כבישים עירוניים למחלף ● תובע מהחברה למגן או לפנות את דייריהם של שלושה בתים הסמוכים
ראש עיריית אור עקיבא ל-מע
ראש עיריית אור עקיבא ל-מע”צ: אם לא יושלמו כל העבודות לא אאשר פתיחתו של מחלף יהלום

פתיחתו של מחלף “יהלום” ליד אור עקיבא – קיסריה, הצפויה בחודש יוני עלולה להידחות בשל דרישה חד משמעית של שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא ממע”צ להשלים את כל ההתחייבויות שנתנה החברה במסגרת פרוייקט זה ואת דרישות העירייה שנועדו לפתור בעיות שהמחלף יוצר.

בימים אלה, הסתיימו מרבית העבודות העיקריות להשלמת בניית מחלף אור עקיבא החדש “מחלף יהלום”. מדובר במחלף שממוקם על כביש החוף (כביש מס’ 2) כחמישה ק”מ צפונית ל-מחלף קיסריה.

המחלף אמור לשפר באופן משמעותי את נגישות תושבי אור עקיבא ו-קיסריה אל כביש החוף לכוון דרום וצפון ויצור חלופה לחיבורים הקיימים כיום דרך צומת נחל חדרה או צומת פורדיס על כביש מס’ 4.

במסגרת הקמת המחלף החדש, הוקמו כבר שני מעגלי תנועה חדשים על כביש 6511 הכביש התת קרקעי המחבר היום את אור עקיבא ואת קיסריה מתחת לכביש החוף אחד מכיוון אור עקיבא ושני מכיוון קיסריה. הוצבו גם שתי תחנות אוטובוס ליוצאים מהעיר לכיוון צפון ודרום.

כמו כן, כביש החוף הורחב באזור המחלף כמתוכנן. שני מעגלי התנועה החדשים יאפשרו חיבור לכביש החוף לכיוון צפון ודרום מאור עקיבא ומקיסריה.

אלכס ויזניצר, מנכ”ל מע”צ

ראש העיר, שמחה יוסיפוב, הבהיר בשורה של דיונים שהתקיימו עם בכירי מע”צ, כי לא יאשר פתיחת המחלף אם לא תושלם בנייתו של קיר אקוסטי לאורך של 100 מטרים בצד הצפוני של אור עקיבא, בצמוד לרחוב ביאליק.

ראש העיר, תובע מהחברה למגן או לפנות את דייריהם של שלושה בתים הסמוכים למחלף (רוטשילד- ביאליק).

במכתב ל-אלכס ויזניצר, מנכ”ל מע”צ, חוזר ראש העיר על הדרישות הללו וכמו כן, מבקש לממש את כל ההתחייבויות להקמת מערכת ניקוז מודרנית ויעילה לאורך רחוב ביאליק, וחיבור כל תשתית הכבישים למרכז העירוני שהעירייה עומדת לבצע, תוך התאמת כל הכבישים העירוניים לקליטת התנועה מהמחלף תוך מתן פיתרונות לחיבור צפון העיר למחלף.

“לצערי, אם לא ייענו כל בקשותינו לא יהיה מנוס מאי פתיחת המחלף במועד וחיבורו לכבישים קיימים בעיר” – מבהיר יוסיפוב ראש עיריית אור עקיבא, במכתבו למנכ”ל מע”צ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן