כדורגל חופים

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה חתמה על הסכם אימוץ עם טבע ספורט קסטל

0
0

החברות מצטרפות כנותנות חסות לקבוצות הליגה . שמעון אבו סמנכ”ל “מסיעי שאשא” ומבעלי הקבוצה; “אנחנו גאים לקחת חלק פעיל בליגה לאחר ששנה שעברה פעלנו מאחורי הקלעים עם הנהלת הליגה. הסכם האימוץ עם הקבוצה תאפשר העמדה של סגל איכותי לקיץ הקרוב
יהלומי
יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה חתמה על הסכם אימוץ עם טבע ספורט קסטל

הבוקר נחתמו 2 הסכמי אימוץ חדשים במסגרת ליגת כדורגל החופים לשנת 2008. אלופת ישראל יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה ומי שתייצג את ישראל בגמר ליגת האלופות בשוויץ חתמה על הסכם אימוץ עם טבע ספורט קסטל שיכלול תשלום של 20,000 ₪ ומשקאות איזוטונים שיוענקו לשחקני האלופה.

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה זכתה בשנה שעברה באליפות הראשונה אי פעם של ליגת כדורגל החופים בישראל הממומנת ע”י עיריית נתניה במסגרת המהלך למיתוג העיר כ-“בירת הספורט של ישראל” בעלות כוללת של כ- 3.5 מליון שקלים.

יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה כוללת את בני לם מאמן הקבוצה ונבחרת ישראל וסגל הקבוצה כולל גם את כוכבי נבחרת ישראל ובהם בין היתר: קפטן נבחרת ישראל – צחי אילוז, לירון פרטוק, קובי (חסן) פנג’ל, שאול מימון ושחקני הקבוצה: פודי כלפון, אדם לם, אלברט נקש, אלירן כחלון ועוד ועוד…

עליזה נחום, מנהלת בטבע ספורט קסטל אמרה היום, כי; “חברת טבע קסטל גאה בשיתופי הפעולה שלה עם ספורטאים בכל הענפים וכעת גם עם האלופה הנתניתית. אין לנו כלל ספק, כי תוספי המזון והמשקאות האיזוטוניים האיכותיים והבלעדיים שהרשת מייבאת ומשווקת אשר יינתנו לשחקנים ישפרו את כושר העמידות שלהם והאתלטיות בחום הכבד ויצעיד אותם להישגים בארץ ובגמר אליפות אירופה”.

“מסיעי שאשא” וחברת”שאשא טורס” חתמו היום על הסכם חסות עם קבוצת עירוני פ”ת בהיקף של כ-50,000 שקלים ושם הקבוצה ישתנה לעירוני “מסיעי שאשא” פ”ת.

ההסכם יכלול תשלום במזומן והעמדת אוטובוס הסעות מיוחד שממותג בצבעי הליגה וישמש כמוביל הרשמי של הקבוצה.
שמעון אבו סמנכ”ל “מסיעי שאשא” ומבעלי הקבוצה, אמר היום, כי; “אנחנו גאים לקחת חלק פעיל בליגה לאחר ששנה שעברה פעלנו מאחורי הקלעים עם הנהלת הליגה.

הסכם האימוץ עם הקבוצה תאפשר העמדה של סגל איכותי לקיץ הקרוב ואנו מאמינים, כי השנה נוכל להתמודד להשתלבות בפליי-אוף העליון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן